دانلود آهنگ The Night We Met از Lord Huron

دانلود آهنگ شنیدنی و احساسی The Night We Met از Lord Huron با بهترین کیفیت و لینک دانلود مستقیم به همراه متن و معنی آهنگ مناسب ادیت های عاشقانه

درباره آهنگ The Night We Met

آهنگ The Night We Met از Lord Huron در سال 2015 منتشر شد، به زبان انگلیسی اجرا شده و در سبک ایندی‌فولک/ایندی‌راک است.

داستان آهنگ دربارهٔ حس عمیق پشیمانی، دلتنگی و گیر افتادن در لحظه‌ای است که همه‌چیز تغییر کرده؛ جایی که راوی آرزو می‌کند زمان به عقب برگردد تا دوباره به نقطه‌ای برسد که رابطه هنوز سالم، زنده و پر از امید بود. همین کشمکش میان خاطره و واقعیت، و حس ناتوانی در رهاکردن گذشته، هستهٔ The Night We Met را می‌سازد.

این آهنگ برای ادیت‌های احساسی، صحنه‌های آرام، فلش‌بک‌ها و ویدئوهای سینمایی فوق‌العاده مناسب است. ریتم نرم، وکال غمگین و فضای مینیمال آهنگ باعث می‌شود در لحظات خلوت، قاب‌های اسلوموشن و روایت‌های عاطفی عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

The Night We Met به‌خاطر حضور در سریال 13 Reasons Why و بعدها استفاده گسترده در ادیت‌های احساسی، ویدئوهای نوستالژیک و ترندهای مربوط به عشق ازدست‌رفته، در شبکه‌های اجتماعی به‌شدت محبوب شد.

کاور اهنگ The Night We Met از Lord Huron

متن آهنگ The Night We Met از Lord Huron + ترجمه

I am not the only traveler

من تنها مسافر نیستم

Who has not repaid his debt

که بدهی خود را پرداخت نکرده است

I've been searching for a trail to follow again

مدتی است دنبال ردپایی می‌گردم تا دوباره دنبالش کنم

Take me back to the night we met

مرا به شب آشنایی‌مان برگردان

And then I can tell myself

و آن‌وقت می‌توانم به خودم بگویم

What the hell I'm supposed to do

که چه کارِلعنتی‌ای باید بکنم

And then I can tell myself

و آن‌وقت می‌توانم به خودم بگویم

Not to ride along with you

که سوارت نشوم و همراهت نروم

I had all and then most of you

همه‌ی تو را داشتم،بعد بیشترت را

Some and now none of you

کمی از تو،و حالا هیچ‌چیز از تو

Take me back to the night we met

مرا به شب آشنایی‌مان برگردان

I don't know what I'm supposed to do

نمی‌دانم چه کاری باید بکنم

Haunted by the ghost of you

تعقیب شده توسط شبح تو

Oh,take me back to the night we met

اوه،مرا به شب آشنایی‌مان برگردان

When the night was full of terrors

وقتی شب پر از وحشت بود

And your eyes were filled with tears

و چشمانت پر از اشک

When you had not touched me yet

وقتی هنوز دستت به من نخورده بود

Oh,take me back to the night we met

اوه،مرا به شب آشنایی‌مان برگردان

I had all and then most of you

همه‌ی تو را داشتم،بعد بیشترت را

Some and now none of you

کمی از تو،و حالا هیچ‌چیز از تو

Take me back to the night we met

مرا به شب آشنایی‌مان برگردان

I don't know what I'm supposed to do

نمی‌دانم چه کاری باید بکنم

Haunted by the ghost of you

تعقیب شده توسط شبح تو

Take me back to the night we met

مرا به شب آشنایی‌مان برگردان

0.00
0.00
ورژن های دیگه The Night We Met

موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس

نظرات کاربران
جسی :
۱۴۰۵/۳/۱۳
کسی شیشه میخواد؟ خود آقای وایت درست کرده
۱
پاسخ شاید کیان باشم به جسی :
۱۴۰۵/۳/۱۴
پیکمن خیلی وقته دنبالتم چه خبر
یه نفری :
۱۴۰۵/۳/۱۰
کسایی رو برا زندگی انتخاب کنین که دوستتون دارند نه کسایی رو که دوستشون دارید🙂
۳
پاسخ شاید کیان باشم به یه نفری :
۱۴۰۵/۳/۱۴
من کسی رو پیدا کردم که حسمون متقابله
پاسخ با اینکه اینجاست ولی ذهنش یه دنیای دیگست به یه نفری :
۱۴۰۵/۳/۲۶
مگه ادمیم که منو دوست داشته باشه اصلا وجود داره
۱
پاسخ نی روح به یه نفری :
۱۴۰۵/۳/۲۷
باشه هیچ کی
نگارین کودک :
۱۴۰۵/۳/۱۰
واکنش من رو به اون سناریو ذهنی ایی که نوشتم و در بدترین شرایط پناه بود برام ماه دیگه تولد یک سالگیش میشه...
۲
پاسخ H به نگارین کودک :
۱۴۰۵/۳/۳۱
داره ۳ سال میشه از اون سناریو شیرین ساختگی من
Vi :
۱۴۰۵/۳/۸
And we will love each other forever:)
. :
۱۴۰۵/۳/۵
من رو به اینترنت
۴
چشم سفید :
۱۴۰۵/۳/۴
وای بریم گریه کنیم
ENTJ :
۱۴۰۵/۲/۳۱
دلم برات تنگ شد،دوباره...
سلاپ :
۱۴۰۵/۲/۳۰
برگردم به اون شب و تا میخوره بزنمش😼
بدبخت :
۱۴۰۵/۲/۲۷
سینگل اینجا نشسته
۳
پاسخ تایلر دردن به بدبخت :
۱۴۰۵/۲/۲۷
همچنین 🤝
۱
پاسخ ویتامین دی به بدبخت :
۱۴۰۵/۲/۳۰
همچنین 🤝
۱
پاسخ سگِ ویلیام دوست پسر هوملندر به بدبخت :
۱۴۰۵/۲/۳۰
🤝
۱
فلاترشاى🧚🏻‍♀️٭˙✯ :
۱۴۰۵/۲/۲۶
توی بازی ایرانیان هنگ اوت روبلاکس:) اشنا شدیم تا جایی که بهم قول دادیم توی واقعیت همو ببینیم، اما الان حتا ازهم خبر هم نداریم بیشتر از دوماه هست که نت قطعه و ما بازم غریبه شدیم، امامن هنوز میخام پیدات کنم🌚
پاسخ همون میانگرای آهنگباز به فلاترشاى🧚🏻‍♀️٭˙✯ :
۱۴۰۵/۲/۳۰
فلاترشای گلم نمیدونم چند سالته ولی یکم که بگذره میفهمی که این روابط long distance هیچگونه تعهد و ثباتی ندارن و میفهمی که صرفا وقتت رو تلف کردی سر کسایی که ارزش فکر کردن رو هم نداشتن😺
۸