دانلود آهنگ This Side of Paradise از Coyote Theory

دانلود آهنگ This Side of Paradise از Coyote Theory نسخه اصلی با بهترین کیفیت و لینک دانلود ، از آهنگ های غمگین ترند اینستاگرام مناسب ادیت های احساسی

درباره آهنگ This Side of Paradise

آهنگ This Side of Paradise از Coyote Theory در سال 2011 منتشر شد و بخشی از EP به‌نام Color است. این ترک در سبک Alternative/Indie ساخته شده و با فضای احساسی، ریتم آرام و وکال نرم و صمیمی شناخته می‌شود. ملودی ساده اما گیرای آهنگ باعث شده طی سال‌ها دوباره و دوباره توسط نسل‌های مختلف کشف شود و در شبکه‌های اجتماعی محبوب بماند.

داستان آهنگ «این سوی بهشت» درباره تنهایی، نیاز به نزدیکی عاطفی و ترس از عاشق شدن است. راوی با صداقتی آسیب‌پذیر از این می‌گوید که هرگز عشق واقعی را تجربه نکرده و حالا با کسی روبه‌رو شده که حضورش او را هم می‌ترساند و هم جذب می‌کند. این تضاد میان ترس و اشتیاق هستهٔ اصلی داستان آهنگ را شکل می‌دهد و همین حس انسانی و قابل‌درک باعث شده شنونده‌ها به‌راحتی با آن ارتباط برقرار کنند

از نظر موسیقی، This Side of Paradise با گیتارهای ملایم، درام‌های نرم و فضاسازی آرام ساخته شده است. ریتم آهسته و وکال احساسی آن را برای ادیت‌های عاشقانه، صحنه‌های آرام، لحظات تنهایی، ویدئوهای aesthetic و کلیپ‌های داستانی بسیار مناسب می‌کند. این قطعه حس لطافت، آسیب‌پذیری و نزدیکی عاطفی را منتقل می‌کند و روی ویدئوهای کوتاه به‌خوبی می‌نشیند

این ترک از سال 2020 به بعد دوباره در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و کاربران از آن برای ادیت‌های احساسی، ویدئوهای شخصیت‌محور و کلیپ‌های سینمایی استفاده کردند. حضور مداوم در TikTok و Instagram باعث شد This Side of Paradise به یکی از شناخته‌شده‌ترین آهنگ‌های Coyote Theory تبدیل شود و همچنان محبوب باقی بماند.

کاور اهنگ This Side of Paradise از Coyote Theory

متن آهنگ This Side of Paradise از Coyote Theory + ترجمه

Ask me why my heart's inside my throat

ازم بپرس چرا قلبم توی گلو گیر کرده

I've never been in love, I've been alone

هیچ‌وقت عاشق نشدم، همیشه تنها بودم

Feel like I've been living life asleep

انگار زندگی رو در خواب گذروندم

Love so strong it makes me feel so weak

عشقی اونقدر قوی که منو ضعیف می‌کنه

Are you lonely? (Are you lonely?)

تو تنهایی؟ (تو تنهایی؟)

Our fingers dancing when they meet

انگشتامون وقتی به هم می‌رسن می‌رقصن

You seem so lonely (are you lonely?)

به نظر خیلی تنها میای (تو تنهایی؟)

I'll be the only dream you seek

من تنها رویایی می‌شم که دنبالش می‌گردی

So if you're lonely, no need to show me

پس اگه تنها شدی، لازم نیست نشونم بدی

If you're lonely, come be lonely with me

اگه تنها شدی، بیا با من تنها باش

Lonely (are you lonely?)

تنهایی (تو تنهایی؟)

Passion is crashing as we speak

شور و عشق همین حالا داره می‌شکنه

You seem so lonely (are you lonely?)

به نظر خیلی تنها میای (تو تنهایی؟)

You're the ground my feet won't reach

تو زمینی هستی که پای من بهش نمی‌رسه

So if you're lonely, darling you're glowing

پس اگه تنها شدی، عزیزم تو می‌درخشی

If you're lonely, come be lonely with me

اگه تنها شدی، بیا با من تنها باش

Underneath the pale moonlight

زیر نور کم‌رنگ ماه

Dreaming of a circus life

رویای زندگی سیرک رو می‌بینم

Carousels and Ferris heights

چرخ‌وفلک و ارتفاعات فریس

I'll be yours if you'll be mine

من مال تو می‌شم اگه تو مال من بشی

'Cause I'm lonely, I'm so lonely

چون من تنهام، خیلی تنهام

If you hold me, I'll be your only

اگه بغلم کنی، تنها مال تو می‌شم

Are you lonely? (Are you lonely?)

تو تنهایی؟ (تو تنهایی؟)

Our fingers dancing when they meet

انگشتامون وقتی به هم می‌رسن می‌رقصن

You seem so lonely (are you lonely?)

به نظر خیلی تنها میای (تو تنهایی؟)

I'll be the only dream you seek

من تنها رویایی می‌شم که دنبالش می‌گردی

So if you're lonely, no need to show me

پس اگه تنها شدی، لازم نیست نشونم بدی

If you're lonely, come be lonely with me

اگه تنها شدی، بیا با من تنها باش

Are you lonely?

تو تنهایی؟

Passion is crashing as we speak

شور و عشق همین حالا داره می‌شکنه

You seem so lonely

به نظر خیلی تنها میای

You're the ground my feet won't reach

تو زمینی هستی که پای من بهش نمی‌رسه

So if you're lonely

پس اگه تنها شدی

Darling, you're glowing

عزیزم، تو می‌درخشی

If you're lonely, come be lonely with me

اگه تنها شدی، بیا با من تنها باش

0.00
0.00
ورژن های دیگه This Side of Paradise

موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس

نظرات کاربران
یوتیوب :
۱۴۰۵/۳/۵
منتظرتون هستم
۱
پاسخ ایتا به یوتیوب :
۱۴۰۵/۳/۶
😢😢🥺😣😭😭😭😭
پاسخ جین زن جسیی به ایتا :
۱۴۰۵/۴/۱
خفه شوووو ایتاااااا
تیک تاک :
۱۴۰۵/۳/۴
من نیستم بهتون خوش میگذره؟
۱
تلگرام :
۱۴۰۵/۳/۴
دلتون واسم تنگه ؟ نه؟
۱
چت جی پی تی :
۱۴۰۵/۲/۲۷
خودکشی نکنید برمیگردم
۴
پاسخ Iranian member به چت جی پی تی :
۱۴۰۵/۲/۲۹
آهای بی وفا دیگه دوستم نداری....
۱
پاسخ آی هیت نیگر به چت جی پی تی :
۱۴۰۵/۳/۳
کیری فازشو داریا
غرمه ثبضی :
۱۴۰۵/۲/۲۱
یه مدت این آهنگ کلا پیشنهاد سرآشپز بود
۲
پاسخ گو میخوری خودکشی کنی به غرمه ثبضی :
۱۴۰۵/۳/۴
اسمم نشون دهنده همه چیه
دو سه روز دیگه خودکشی میکنم :
۱۴۰۵/۲/۴
اقا این سیک عمیق-دیپ سیک- که میگن کجای ایرانه
پاسخ Yasin به دو سه روز دیگه خودکشی میکنم :
۱۴۰۵/۲/۵
هوش مصنوعیه
۱
پاسخ ★زن رین به دو سه روز دیگه خودکشی میکنم :
۱۴۰۵/۲/۱۱
سیک عمیق😔
پاسخ محمود طالب زده به دو سه روز دیگه خودکشی میکنم :
۱۴۰۵/۲/۱۸
توی چینه
گلی :
۱۴۰۵/۲/۴
دیپ سیک برای شماهام پریدددددد؟
Yasin :
۱۴۰۵/۲/۴
ادمین، عشقم خدایی یه گپ تو روبیکا بزن دیگه داریم افسردگی میگیریم💔
۱
پاسخ Knight به Yasin :
۱۴۰۵/۲/۴
دو بار زد پرید منم جاش بودم خسته میشدم
۱
پاسخ Yasin به Knight :
۱۴۰۵/۲/۴
اگه انیمه اجازه ادمین شدنم رو بده و گپ دوباره بسازه خودم یه جوری مدیریت میکنم که داش پاول بیاد بگه ای کاش گپ ریتم زندگی تو تلگرام بود🗿👍
پاسخ Yasin به Yasin :
۱۴۰۵/۲/۴
انیمه× ادمین ریتم زندگی✓ | کیبوردم یکم اذیت میکنه
ImpI :
۱۴۰۵/۲/۴
سایتتون خوبه واقعا تجربه دلپذیریه!!!
۱
پاسخ ادمین به ImpI :
۱۴۰۵/۲/۴
ممنونیم از نظرتون 🌹
۱
پاسخ lil peep به ادمین :
۱۴۰۵/۴/۱
ادمین مادرت عروس نمیخواد احیانا😝
Knight :
۱۴۰۵/۲/۴
این گروه هم پروندن که ...
۱