دانلود آهنگ Dark is the Night

دانلود آهنگ روسی Dark is the Night از Mark Bernes با بهترین کیفیت و لینک دانلود مستقیم ، دانلود آهنگ WW2 ، در نسخه اصلی با وایبی دارک

کاور اهنگ Dark is the Night

متن آهنگ Dark is the Night + ترجمه

Тёмная ночь, только пули свистят по степи

شب تاریکه، فقط گلوله‌ها توی دشت سوت می‌زنن

Только ветер гудит в проводах, тускло звёзды мерцают

فقط باد توی سیم‌ها زوزه می‌کشه، ستاره‌ها کم‌نور چشمک می‌زنن

В тёмную ночь ты, любимая, знаю, не спишь

تو این شب تاریک، می‌دونم ای محبوبم، نمی‌خوابی

И у детской кроватки тайком ты слезу утираешь

و کنار تخت بچه، یواشکی اشکتو پاک می‌کنی

Как я люблю глубину твоих ласковых глаз

چقدر عاشق عمق چشم‌های مهربونت هستم

Как я хочу к ним прижаться сейчас губами!

چقدر می‌خوام همین حالا لبامو بهشون بچسبونم!

Тёмная ночь разделяет, любимая, нас

شب تاریک ما رو از هم جدا کرده، ای محبوبم

И тревожная, чёрная степь пролегла между нами

و دشت سیاه و پراضطراب بین ما کشیده شده

Верю в тебя, в дорогую подругу мою

به تو ایمان دارم، ای یار عزیزم

Эта вера от пули меня тёмной ночью хранила

این ایمان منو از گلوله توی شب تاریک حفظ کرده

Радостно мне, я спокоен в смертельном бою

خوشحالم، توی نبرد مرگبار آرامشم

Знаю, встретишь с любовью меня, что б со мной ни случилось

می‌دونم با عشق منو می‌پذیری، هرچی که سرم بیاد

Смерть не страшна, с ней не раз мы встречались в степи

مرگ ترسناک نیست، بارها توی دشت باهاش روبه‌رو شدیم

Вот и теперь надо мною она кружится

و حالا هم بالای سرم می‌چرخه

Ты меня ждёшь и у детской кроватки не спишь

تو منتظرم هستی و کنار تخت بچه نمی‌خوابی

И поэтому знаю: со мной ничего не случится!

و به همین خاطر می‌دونم: هیچ اتفاقی برام نمی‌افته!

И поэтому знаю: со мной ничего не случится

و به همین خاطر می‌دونم: هیچ اتفاقی برام نمی‌افته

0.00
0.00
ورژن های دیگه Dark is the Night

موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس

نظرات کاربران
میوض :
۱۴۰۵/۳/۳۱
وقتی توی تاریکی به شوخی به جن اتاقم میگم دیدمت جیگر بیا بیرون و اون واقعا میاد بیرون
☭Совет :
۱۴۰۵/۳/۲۸
منی که معنیشو خوندم تاز قضیرو فهمیدم :
یه بنده خدا که تازه از خواب بیدار شده و گیج میزنه :
۱۴۰۵/۳/۲۷
یه سوال. چی شد؟ اهنگه چی میگه؟ تخت بچه؟ دشت ؟ نمنه؟
پاسخ ☭Совет به یه بنده خدا که تازه از خواب بیدار شده و گیج میزنه :
۱۴۰۵/۳/۲۸
اسکل داره روسی حرف میزنه
زن مرحوم شیگاراکی :
۱۴۰۵/۳/۲۷
من درحال نگاه کردن به چپتر ۴۲۴(اگه درست گفته باشم شماره رو) مانگا مای هیرو:
اصغر بقال :
۱۴۰۵/۳/۲۶
غروب ۳۰ شهریور core:
۱
نمیدانم :
۱۴۰۵/۳/۱۲
صدایی که میشنوم وقتی ناخواسته حرفای اون اکیپ مدرسه رو شنیدم:
۲
پاسخ دلنیا به نمیدانم :
۱۴۰۵/۳/۱۷
وای دقیقااا
فیودور :
۱۴۰۵/۳/۱۲
سید عجب چیزی بود این
۱
فیودور داستایوفسکی :
۱۴۰۵/۳/۱۱
زندگی منطقی است یا منطق زندگی ؟ هر کس تعریف خود را از زندگی و منطق دارد اما کدامشان مطمئنند ؟ براستی آنکه تعریف این دو را به داند خداست
۱
. :
۱۴۰۵/۳/۷
میشه اهنگ army dreamers رو بزاری
... :
۱۴۰۵/۳/۵
وقتی اون رفیقت که همه چیز سیاسیو بهش گفتی داره می‌ره اینستا یادش می‌ره کانفینگ روشن کنه بعدش براش بالا میاره:
۴
پاسخ یکی به ... :
۱۴۰۵/۳/۶
هیییییعع روزگار🗿💔