دانلود آهنگ Should I Stay or Should I Go از The Clash

دانلود نسخه اصلی آهنگ Should I Stay or Should I Go از The Clash از آهنگهای چیزهای عجیب (stranger things) با بهترین کیفیت و لینک دانلود مستقیم

درباره آهنگ Should I Stay or Should I Go

آهنگ Should I Stay or Should I Go از The Clash در سال 1982 منتشر شد، به زبان انگلیسی اجرا شده و در سبک پانک راک قرار می‌گیرد. این قطعه در آلبوم Combat Rock قرار دارد و یکی از شناخته‌شده‌ترین آثار گروه در دورهٔ پایانی فعالیتشان محسوب می‌شود.

داستان آهنگ دربارهٔ تردید، کشمکش و بلاتکلیفی در یک رابطه است. متن با اشاره به رفتارهای متناقض، سرد و گرم شدن‌های ناگهانی و فشار روانی ناشی از تصمیم‌گیری، فضایی پرتنش و صریح می‌سازد. روایت آهنگ بر لحظه‌هایی تمرکز دارد که راوی نمی‌داند ماندن بهتر است یا رفتن، و این دوگانگی را با زبانی ساده اما مستقیم بیان می‌کند.

آهنگ «شود آی استی اور شود آی گو» از «دِ کِلَش» یکی از مهم‌ترین قطعات آلبوم Combat Rock محسوب می‌شود و نقش بزرگی در تثبیت جایگاه گروه در موسیقی پانک و راک آلترناتیو داشت. این ترک با ریف گیتار ساده اما ماندگار، اجرای پرانرژی و دوصدایی انگلیسی–اسپانیایی، به یکی از آثار نمادین کارنامهٔ گروه تبدیل شد و سال‌ها بعد نیز محبوبیتش را حفظ کرد.

این آهنگ در شبکه‌های اجتماعی و فرهنگ عامه به‌دلیل هوک تکرارشونده، ریتم ساده و قابلیت استفاده در موقعیت‌های طنزآمیز و دوگانه محبوب شده است. کاربران از آن در میم‌ها، ویدئوهای تصمیم‌گیری، کلیپ‌های طنز و ادیت‌های نوستالژیک استفاده می‌کنند و همین بازنشرها باعث شده آهنگ حضور پررنگی در پلتفرم‌ها داشته باشد.

دسته بندی های مرتبط :

کاور اهنگ Should I Stay or Should I Go از The Clash

متن آهنگ Should I Stay or Should I Go از The Clash + ترجمه

Darlin' you got to let me know

عزیزم،باید بگی به من

Should I stay or should I go?

بمونم یا برم؟

If you say that you are mine

اگه بگی که مال منی

I'll be here'til the end of time

تا آخر دنیا اینجام

So you got to let me know

پس باید بگی به من

Should I stay or should I go?

بمونم یا برم؟

It's always tease tease tease

همیشه شیطونه شیطونه شیطونه

You're happy when I'm on my knees

خوشحالی وقتی زانو زدم

One day is fine and next is black

یه روز خوبه،فرداش سیاه

So if you want me off your back

پس اگه می‌خوای از سرت وردارم

Well come on and let me know

خب بیا و بهم بگو

Should I stay or should I go?

بمونم یا برم؟

Should I stay or should I go now?

الان بمونم یا برم؟

Should I stay or should I go now?

الان بمونم یا برم؟

If I go there will be trouble

اگه برم،دردسر درست می‌شه

And if I stay it will be double

اگه بمونم،دوبرابر می‌شه

So come on and let me know

پس بیا و بهم بگو

This indecision's buggin'me (esta indecisión me molesta)

این دو‌دلی داره اذیتم می‌کنه(این دو‌دلی من رو می‌آزارد)

If you don't want me,set me free (Si no me quieres, librame)

اگه منو نمی‌خوای،آزادم کن (اگه منو نمی‌خوای، رهايم کن)

Exactly whom I'm supposed to be(Dime! ¿Qué tengo ser?)

دقیقاًقراره کی باشم؟ (بگو! قراره چی باشم؟)

Don't you know which clothes even fit me?(No sabes que ropas me queda)

نمی‌دونی کدوم لباسا به من میاد؟(نمی‌دونی کدوم لباسا به من میاد؟)

Come on and let me know(Pero tienes que decir)

بیا و بهم بگو(اما باید بگی)

Should I cool it or should I blow?(¿Me debo ir o quedarme?)

آروم بگیرم یا منفجر شم؟(باید برم یا بمونم؟)

Split

بریم

(Doble!¿Me frío o lo soplo?)

(دوبل!سردش کنم یا داغش کنم؟)

(Esperda)

(ضایعات)

(Rrattarrattarrattaa...)

(رت رت رت...)

Should I stay or should I go now?(Yo me enfrio o lo soplo)

الان بمونم یا برم؟(من سردش کنم یا داغش کنم؟)

Should I stay or should I go now?(Yo me enfrio o lo soplo)

الان بمونم یا برم؟(من سردش کنم یا داغش کنم؟)

If I go there will be trouble(Si me voy, va a haber peligro)

اگه برم،دردسر درست می‌شه (اگه برم، خطر داره)

And if I stay it will be double(Si me quedo, es doble)

اگه بمونم،دوبرابر می‌شه (اگه بمونم، دوبرابره)

So you gotta let me know(Pero que tienes que decir)

پس باید بگی به من(اما باید بگی)

Should I cool it or should I blow?(¿Me frío o lo soplo?)

آروم بگیرم یا منفجر شم؟(سردش کنم یا داغش کنم؟)

Should I stay or should I go now?(¿Me frío o lo soplo?)

الان بمونم یا برم؟(سردش کنم یا داغش کنم؟)

If I go there will be trouble(Si me voy, va a haber peligro)

اگه برم،دردسر درست می‌شه (اگه برم، خطر داره)

And if I stay it will be double(Si me quedo, es doble)

اگه بمونم،دوبرابر می‌شه (اگه بمونم، دوبرابره)

So you gotta let me know(Pero que tienes que decir)

پس باید بگی به من(اما باید بگی)

Should I stay or should I go

بمونم یا برم

0.00
0.00
ورژن های دیگه Should I Stay or Should I Go

موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس

نظرات کاربران
Mike wheeler :
۱۴۰۵/۳/۳۱
اهنگ موردعلاقه ی ویلههههه
اصغر بقال :
۱۴۰۵/۳/۲۹
عوا استیو شوعرم اینجا چیکار میکنه_؟🤩🥸
پاسخ Mike wheeler به اصغر بقال :
۱۴۰۵/۳/۳۱
عاشق اسمت شدم😂
. :
۱۴۰۵/۳/۲۶
این فیلم خیلی خیلی خوب بود
ayoo :
۱۴۰۵/۳/۲۶
به معنایی واقعی فیلم خفنی بود
Rrrr :
۱۴۰۵/۳/۲۳
عالیههههههه🫣🤌🏻🫠⚡️✨💫
نیلا :
۱۴۰۵/۳/۱۸
اسم اون آهنگه که داستین و دوست دخترش تو فصل چهار خوندن چیه؟البته متمعن نیستم فصل چهاره یا سه
پاسخ Entj به نیلا :
۱۴۰۵/۳/۲۲
سه
پاسخ Rrr به Entj :
۱۴۰۵/۳/۲۳
Never ending story
Aram :
۱۴۰۵/۳/۱۷
یک سوال چرا آهنگ برام دانلود نمیشه
کینا :
۱۴۰۵/۳/۷
آره استیو جذابه با اون موهای کاکلی
پاسخ زن استیو هنری و ویل به کینا :
۱۴۰۵/۳/۱۲
بچمممممم موهاش خیلیم قشنگهههههه!!!🗿🩴
۲
پاسخ Rrr به زن استیو هنری و ویل :
۱۴۰۵/۳/۲۳
اسمشوووووو 😂😂😂😂🤌🏻🤌🏻🤌🏻
پاسخ Mike wheeler به زن استیو هنری و ویل :
۱۴۰۵/۳/۳۱
ویل شوهر منههههه
TOSKA :
۱۴۰۵/۲/۲۸
وای عاشقشمممممممم مخصوصا سریالششش
۴
میو :
۱۴۰۵/۲/۲۴
منو بکنید ال لطفا میخوام اول اینایی که کشورمو ۴۷ سال خراب کردن و بکشم بعد برم با مایک ازدواج کنم
۳
پاسخ زن اصلی ویلیام استرنجر تینگز یا همون نوا اشنیپ به میو :
۱۴۰۵/۲/۲۶
من میخوام بعدش با ویلیام ازدواج کنم
پاسخ خربزه به میو :
۱۴۰۵/۳/۱۳
مشتی چرا اینجوری نوشتی اولین بار (منو بکنید, ال لطفا)خوندمش:)
۲
پاسخ Chrissy به زن اصلی ویلیام استرنجر تینگز یا همون نوا اشنیپ :
۱۴۰۵/۳/۱۴
ویل از دخترا خوشش نمیادا🥹
۱