دانلود آهنگ nope your too late i already died از wifiskeleton

دانلود نسخه اصلی آهنگ شنیدنی و غمگین nope your too late i already died از wifiskeleton با بهترین کیفیت و لینک دانلود مستقیم به همراه متن و معنی آهنگ

درباره آهنگ nope your too late i already died

آهنگ Nope Your Too Late I Already Died از wifiskeleton در سال 2024 منتشر شد، به زبان انگلیسی اجرا شده و در سبک آلترناتیو با عناصر ایمو و ایندی قرار می‌گیرد. این قطعه در آلبوم suburban daredevil منتشر شد و به‌عنوان یکی از تیره‌ترین و احساسی‌ترین کارهای این دوره شناخته می‌شود.

داستان آهنگ دربارهٔ پشیمانی، خستگی ذهنی و احساسی است که از یک رابطهٔ نیمه‌تمام یا یک لحظهٔ دیررس شکل می‌گیرد. متن با تصویرسازی‌هایی از فرار، بی‌حسی، فشار نگاه دیگران، سفرهای ذهنی و حس «خیلی دیر رسیدن»، فضایی تلخ و اعتراف‌گونه می‌سازد. روایت آهنگ بر لحظه‌هایی تمرکز دارد که راوی احساس می‌کند دیگر چیزی از او باقی نمانده و هر تلاشی برای نجاتش دیر انجام شده است.

آهنگ «نوپ یور تو لیت آی آلردی داید» از «وایفیسکلتن» یکی از قطعات مهم آلبوم suburban daredevil محسوب می‌شود و نقش بزرگی در تثبیت هویت تیره، آسیب‌پذیر و شخصی او دارد. این ترک با وکال زمزمه‌ای، لحن خسته و تولید مینیمال، جایگاه ویژه‌ای در میان طرفداران موسیقی آلترناتیو پیدا کرده و به‌عنوان یکی از آثار شاخص این دوره شناخته می‌شود.

این آهنگ در شبکه‌های اجتماعی به‌دلیل فضای افسرده، متن اعترافی و قابلیت استفاده در ادیت‌های سینمایی و داستانی محبوب شده است. کاربران از آن در ویدئوهای مرتبط با فروپاشی احساسی، روایت‌های شخصی، aestheticهای تاریک و کلیپ‌های آرام و تلخ استفاده می‌کنند و همین بازنشرها باعث شده آهنگ حضور پررنگی در پلتفرم‌ها داشته باشد.

کاور اهنگ nope your too late i already died از wifiskeleton

متن آهنگ nope your too late i already died از wifiskeleton + ترجمه

I'm not tryna ruin your fun

نمی‌خوام حال تو رو بگیرم

You're just a little bit late,I guess you're already done

فقط یه کم دیر کردی،فکر کنم دیگه تموم کردی

There's this feeling I can't shake'cause I'm too dumb

یه حسی هست که نمی‌تونم ولش کنم،چون خیلی کودنم

I'm never doing the right thing so I'm so stuck

هیچوقت کار درست رو نمی‌کنم،برای همینه که گیرم

If you see me in America I might say"Hi"

اگه تو آمریکا منو ببینی،شاید بگم "سلام"

But if you meet me out in Europe I'm a talkative guy

ولی اگه تو اروپا ببینیم،آدم پرحرفی می‌شم

Maybe we'll talk over scones around lunch some time

شاید یه وقت حوالی ناهار،با هم کیک و چای بخوریم و حرف بزنیم

And I've never been to France so it might be nice

و من هیچوقت فرانسه نرفتم،پس شاید خوب باشه

But I can't take this paparazzi,geez

ولی دیگه نمی‌تونم این پاپاراتزی‌ها رو تحمل کنم،وای خدا

It's like the camera's always out and always starin'at me

انگار دوربین همیشه بیرونه و همیشه به من زل زده

And if I say the wrong thing,they'll cut my tongue 'til it bleeds

و اگه یه حرف اشتباه بزنم،زبونمو می‌برن تا خون بیاد

Always whippin'out their pitchforks when you try to speak

همیشه وقتی می‌خوای حرف بزنی،چنگال‌هاشونو درمیارن

But that couldn't be me

ولی اون نمی‌تونه من باشم

Next day I'm walkin'the road

فرداش دارم تو جاده راه می‌رم

Kickin'rocks, it's my fault

به سنگا ضربه می‌زنم،تقصیر خودمه

My life's the worst story told,I'll be this way 'til I'm old

زندگی من بدترین داستانی‌ست که گفته شده،تا پیر بشم همینطور می‌مونم

I rip a page out the book,I'm just so misunderstood

یه صفحه از کتاب رو پاره می‌کنم،من انقدر بد فهمیده شدم

I always think about her,and when my life felt good

همیشه بهش فکر می‌کنم،و به وقتی که زندگیم خوب بود

I smoked a cig on the porch

یه سیگار تو ایوان کشیدم

It doesn't help me at all,I wonder, what's it all for?

اصلاًبه من کمک نمی‌کنه، وایسا ببینم، این همه برای چی؟

Is this the girl I adored and I know I can't afford

این همون دختریه که می‌پرستیدم و می‌دونم نمی‌تونم داشته باشمش

Watchin'her walk out the door so I keep it to myself, and keep my feet on the floor

نگاش می‌کنم که از در می‌ره بیرون،پس پیش خودم نگهش می‌دارم، و پاهام رو روی زمین نگه می‌دارم

0.00
0.00
ورژن های دیگه nope your too late i already died

موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس

نظرات کاربران
هعی :
۱۴۰۵/۳/۲۸
کلا خدا برا هیچکی نمی خواد کسای مثل منو شما که چیزی نداریم اینا هم که ی استعداد خاص دارنو میزنه میکشه توکارش موندم🥲
... :
۱۴۰۵/۳/۶
این آهنگ به این شاهکاری چرا باید انقدر کوتاه باشهههه
۶
گندم :
۱۴۰۵/۳/۱
چرا انقد منو توصیف میکنه
۱
wifiskeleton :
۱۴۰۵/۲/۲۸
آهنگ خوبی ساختم نه ؟
۷
پاسخ معو به wifiskeleton :
۱۴۰۵/۲/۲۹
آره🛐😦🎀✨️
۳
پاسخ نسگا به wifiskeleton :
۱۴۰۵/۲/۳۰
تو که مُردی...
۱
پاسخ عای چاتی پاتی(تیک غم/تیک ابی) به wifiskeleton :
۱۴۰۵/۳/۹
ویفی چرا باید این شاهکارت اینقدر کوتاه باشه؟😭
۱
MR BERKMAN :
۱۴۰۵/۲/۲۱
Me too WiFiskeleton
۴
امیرحسین :
۱۴۰۵/۲/۲۰
عالی
Isaac :
۱۴۰۵/۲/۱۹
مورد علاقم
۱
یومیچیکا :
۱۴۰۵/۲/۱
کی تنگه سر اشپز رو باز میکنی؟
۵
پاسخ رز به یومیچیکا :
۱۴۰۵/۲/۱۹
فعلا دارن پخت و پز میکنن
۱
از طرفداران بازی محبوب میساید :
۱۴۰۵/۱/۲۸
ای مردم بدانید خدای میتا و یویی تراشیما عزیز زنده است
۱
پاسخ 𝗮𝗱𝗺𝗶𝗻,𝗶 𝘄𝗮𝗻𝗻𝗮 𝗴𝗶𝘃𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗮 𝗶𝘀𝗹𝗮𝗻𝗱 𝗼𝗿 𝗲𝘃𝗿𝗲𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗮𝗻𝘁𝗲𝗱!💍 به از طرفداران بازی محبوب میساید :
۱۴۰۵/۲/۲۹
بس کن دیگه داوش
کsکش :
۱۴۰۵/۱/۲۶
روحت شاد wifiskeleton
۸