دانلود آهنگ DIE WITH A SMILE از LADY GAGA & BRUNO MARS

دانلود آهنگ عاشقانه و غمگین DIE WITH A SMILE با همکاری LADY GAGA & BRUNO MARS به همراه تمامی نسخه ها

کاور اهنگ DIE WITH A SMILE از LADY GAGA & BRUNO MARS

متن آهنگ DIE WITH A SMILE از LADY GAGA & BRUNO MARS + ترجمه

Ooh

اوه

I, I just woke up from a dream

من، من همین الان از یه خواب بیدار شدم

Where you and I had to say goodbye

که تو و من مجبور شدیم خداحافظی کنیم

And I don't know what it all means

و نمی‌دونم معنیش چی بود

But since I survived, I realized

ولی از وقتی زنده موندم، فهمیدم

Wherever you go, that's where I'll follow

هر جا بری، منم دنبالت میام

Nobody's promised tomorrow

هیچ‌کس فردا رو تضمین نکرده

So I'ma love you every night like it's the last night

پس هر شب عاشقت می‌مونم انگار آخرین شبه

Like it's the last night

انگار آخرین شبه

If the world was ending, I'd wanna be next to you

اگه دنیا داشت تموم می‌شد، می‌خواستم کنار تو باشم

If the party was over and our time on Earth was through

اگه مهمونی تموم شده بود و وقت‌مون روی زمین سر اومده بود

I'd wanna hold you just for a while and die with a smile

می‌خواستم فقط یه کم بغلت کنم و با لبخند بمیرم

If the world was ending, I'd wanna be next to you

اگه دنیا داشت تموم می‌شد، می‌خواستم کنار تو باشم

Ooh

اوه

Ooh, lost, lost in the words that we scream

اوه، گم شدم، گم شدم توی حرف‌هایی که با هم فریاد زدیم

I don't even wanna do this anymore

دیگه حتی نمی‌خوام این کارو ادامه بدم

'Cause you already know what you mean to me

چون تو از قبل می‌دونی برام چه معنایی داری

And our love's the only war worth fighting for

و عشق ما تنها جنگیه که ارزش جنگیدن داره

Wherever you go, that's where I'll follow

هر جا بری، منم دنبالت میام

Nobody's promised tomorrow

هیچ‌کس فردا رو تضمین نکرده

So I'ma love you every night like it's the last night

پس هر شب عاشقت می‌مونم انگار آخرین شبه

Like it's the last night

انگار آخرین شبه

If the world was ending, I'd wanna be next to you

اگه دنیا داشت تموم می‌شد، می‌خواستم کنار تو باشم

If the party was over and our time on Earth was through

اگه مهمونی تموم شده بود و وقت‌مون روی زمین سر اومده بود

I'd wanna hold you just for a while and die with a smile

می‌خواستم فقط یه کم بغلت کنم و با لبخند بمیرم

If the world was ending, I'd wanna be next to you

اگه دنیا داشت تموم می‌شد، می‌خواستم کنار تو باشم

Right next to you

دقیقاً کنار تو

Next to you

کنار تو

Right next to you

دقیقاً کنار تو

Oh-oh, oh

اوه‌اوه، اوه

0.00
0.00
ورژن های دیگه DIE WITH A SMILE

موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس

نظرات کاربران
زن دازای :
۱۴۰۵/۳/۲۸
هیتلر کجایی💔
دلباخته هیونجین :
۱۴۰۵/۳/۲۸
انگار اخرین شبه...
۱
فن مایکل جکسون🥀 :
۱۴۰۵/۳/۱۷
بشینیمو چشامونو ببندیم و به آدمی که پیشمون نیست و می خوایم پیشمون باشه رو فکر کنیم🥀🖤
یه شکست خورده :
۱۴۰۵/۳/۱۷
دیگه دیره ولی برای من.....
00:00 :
۱۴۰۵/۳/۱۶
دیگه موموردممممم
or Jesus Christ :
۱۴۰۵/۳/۱۱
مرده ام ولی این اهنگ هنوز در خاطر ام است
میتا اصل✅️ :
۱۴۰۵/۳/۱۰
باهاش یاد من بیوفتیدددددددددد
۱
Shadnom :
۱۴۰۵/۳/۷
اولین بار تو ماهواره گوش کردم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
پاسخ F14 به Shadnom :
۱۴۰۵/۳/۱۰
من اولین بار توی ادیت دیدم
۱
ریتم زندگی :
۱۴۰۵/۳/۶
عالیییییییییییی همه آهنگ ها این جا هستن☠️☠️☠️
۲
دلسا :
۱۴۰۵/۳/۴
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
۱