دانلود آهنگ welcome and goodbye از Dream, Ivory

دانلود آهنگ شنیدنی welcome and goodbye از Dream, Ivory نسخه اصلی با بهترین کیفیت و لینک دانلود مستقیم با متن و معنی آهنگ

درباره آهنگ welcome and goodbye

آهنگ Welcome and Goodbye از Dream, Ivory در سال 2016 منتشر شد، به زبان انگلیسی اجرا شده و در سبک Indie / Dream Pop قرار می‌گیرد. ملودی مه‌آلود، گیتارهای آرام و اجرای احساسی دریم آیوری باعث شد این قطعه به یکی از شناخته‌شده‌ترین کارهای این گروه تبدیل شود

داستان آهنگ دربارهٔ رابطه‌ای است که میان نزدیک‌شدن و فاصله‌گرفتن در رفت‌وبرگشت است. راوی بارها کسی را وارد زندگی‌اش کرده و همان‌قدر هم مجبور شده با او خداحافظی کند؛ چرخه‌ای از دلبستگی، ترس و رهاشدن که هستهٔ اصلی روایت Welcome and Goodbye را می‌سازد

فضای آرام و غبارآلود آهنگ آن را برای ادیت‌های سینمایی، ویدئوهای مینیمال و صحنه‌های شبانه مناسب می‌کند. ریتم کند و وکال نجواگونه با تصاویر آهسته هماهنگ می‌شود و همین ویژگی‌ها باعث شده «ولکام اند گودبای» از «دریم آیوری» در میان سازندگان ادیت محبوب بماند

این آهنگ به‌خاطر استفاده گسترده در ادیت‌های احساسی و ویدئوهای مینیمال در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد.

کاور اهنگ welcome and goodbye از Dream, Ivory

متن آهنگ welcome and goodbye از Dream, Ivory + ترجمه

Through it all once again, came to know my only friend

باز از پسِ همه‌ اش براومدم، و تنها دوستم رو فهمیدم

Lost control

کنترلم رو باختم

Can't begin,I seek within

نمی‌تونم شروع کنم،تو خودم می‌گردم

To feel the warmth brought within your skin

تا اون گرمایی که زیر پوستته رو حس کنم

Did you know?

میدونستی؟

For how it seemed

با توجه به چیزی که معلوم بود

I should've stayed and let you be

باید می‌موندم و به حال خودت می‌ذاشتمت

Run into my heart so carelessly

با این بی‌خیالی تو قلبم دوید

That's the reason I'm afraid

برای همینه که می‌ترسم

You're the thoughts that can't be tamed

تو همون فکرهای رام‌نشدنی هستی

And I'm trying to be sane

و من دارم تلاش می‌کنم عاقل بمونم

And I'm trying to be sane

و من دارم تلاش می‌کنم عاقل بمونم

And I'm trying to be sane

و من دارم تلاش می‌کنم عاقل بمونم

0.00
0.00
ورژن های دیگه welcome and goodbye

موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس

نظرات کاربران
ماهر :
۱۴۰۵/۳/۲۲
نمیدونم در که ریتا در لحظه داره به ماه نگاه میکنه در این لحظه ، اینو دوست دارم اتصال با نور -دکستر s4 e12
یکی که نمیدونه چجور ادمیه :
۱۴۰۵/۳/۱۷
واقعا اینجا حرف نداره واقعا دم ادمین هم گرم
یک عدد بدبخت :
۱۴۰۵/۳/۱۵
وایب کلاس سوم وقتی افسردگی داشت منو میخورد:
۲
itachi :
۱۴۰۵/۳/۱۴
سایت نیست بهشته...
۱
lilpeep :
۱۴۰۵/۳/۱۳
🚬🇺🇲
گمنام :
۱۴۰۵/۳/۲
عاشق سایتتونم همه آهنگای اینستا رو داربن دمتون گرم
۲
توکیو‌هتل فن :
۱۴۰۵/۳/۲
This is PEAK
۱
. :
۱۴۰۵/۳/۱
Ts is so peak 🥹
مشتبی بسه زیادی قعطش کردی وصل کن اون اینترنتو :
۱۴۰۵/۲/۲۷
یاد تابستون سال ۱۴۰۳ افتادم باهاش نه جنگی نه‌ چیز دیگه ای فقط عشق و حال هقق این رویای جوانی در کودکی ام نبود …
۸
.. :
۱۴۰۵/۲/۱۵
This damn song reminds me Mikasa and Eren uk..
۳