هقتون ترجمه فارسیش نیس ایرانی ها ما ای که دو زبانه ایم داریم حال می کنیم
فردوسی :
۱۴۰۵/۳/۴
همه جا رو دنبالش گشتم
پاسخ خربزه به فردوسی :
۱۴۰۵/۳/۹
سلطان فارسی داره دوباره به فنا میره جاد دو کتابتو نمیدی بیرون؟
۲
پاسخ خربزه به فردوسی :
۱۴۰۵/۳/۹
جلد*
یکی از عاشق این سایت🫡 :
۱۴۰۵/۳/۳
چرا انقد کاور آشنا میزنه پسرهههه😭؟!
حوصله ندارم :
۱۴۰۵/۲/۳۱
اهم رو آهنگه کراش زدم🌚🌚
🥀🥀 :
۱۴۰۵/۲/۲۹
🥀
........... :
۱۴۰۵/۲/۲۸
برید تغییر صدای حرفه ای نصب کنید برید تو اهنگ مَد نظرتون بعد گزینه ی سفارشی رو بزنید هم میشه slowed درس کرد هم up خودم امتحان کردم درست همون slowed میشه تازه هیچ فرقی نداره
........... :
۱۴۰۵/۲/۲۸
تغیر صدای حرفه ای نصب کنید روی اهنگ مورد نظرتون بزنید برید تو سفارشی همینو تبدیل به slowed یا up تبدیل کنید.
موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس