نمیدونم شما هم همچین حسی دارین ولی برای من انگار مثلا توی یه دنیای اشتباه گیر کردی و مثلا دیدین از این فیلما که یه ادمی توی اینده بیدار میشه و میفهمه مثلا ۱۰۰۰ سال بیهوش بوده و بعد میره میگرده میبینه همهی دنیا نابود شده؟ دقیقا همون حسو دارم و اصلا یه سنگینی عجیبی تو سینمه
نمیدونم :
۱۴۰۵/۳/۲۷
من دنبال اون افکت ترسناکشم کسی میدونه چجوری دانلود کنم؟
پاسخ 𝙑𝘢𝘯𝘢# به نمیدونم :
۱۴۰۵/۳/۳۰
منم دنبال نسخه ژاپنیشم اون بهتره
سینو :
۱۴۰۵/۳/۲۴
عالیییییی
خیلی خوشم اومد
۱
هینا💢دخترکی از ناکجا آباد :
۱۴۰۵/۳/۲۳
چرا اینو گوش میدم باد بم...ب ات..م و هیروشیما میوفتم💔
۱
WENDA :
۱۴۰۵/۳/۲۱
👍🥲🍡🤍
XDemon Cat :
۱۴۰۵/۳/۱۹
چرا هر آهنگی که دنبالشم اینجاس😂
۵
هینا💢دخترکی از ناکجا آباد :
۱۴۰۵/۳/۱۳
وصل شد ولی بله رو به زور باز میکنه😨🤣
۳
هلنا :
۱۴۰۵/۳/۱۰
عالی بود حرف نداشت
Timsar :
۱۴۰۵/۳/۱۰
کسایی که ویدیو این آهنگ و میکسش با حادثه هیروشیما رو دیدن💀
۱۳
پاسخ زن دازای به Timsar :
۱۴۰۵/۳/۱۵
وای ارههههه
پاسخ زن دازای به Timsar :
۱۴۰۵/۳/۱۵
وای ارهههههه
پاسخ خربزه به Timsar :
۱۴۰۵/۳/۱۸
عه یه تیمسار فن
۱
شینوبویی که فن میکوعهعه🔹️ :
۱۴۰۵/۳/۹
سلامتی کسایی که فنای نیمه قدیمی و قدیمی میکو هستن🫡
موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس