دانلود آهنگ Space Song از Beach House

دانلود نسخه اصلی آهنگ غمگین Space Song از Beach House با بهترین کیفیت و لینک دانلود مستقیم به همراه متن و معنی آهنگ

درباره آهنگ Space Song

آهنگ «Space Song» از گروه Beach House در سال ۲۰۱۵ و به عنوان قطعه سوم از آلبوم پنجمشان به نام «Depression Cherry» منتشر شد. زبان این قطعه انگلیسی است و در سبک دریم پاپ با لایه‌های سینث‌ساز اثیری و ریتمی آرام و تکرارشونده قرار می‌گیرد. صدای گرم و عمیق ویکتوریا لوگران روی ملودی‌های شناور، حس قدم زدن میان ستاره‌ها را تداعی می‌کند.

داستان آهنگ درباره یک دلشکستگی ساکت و درون‌گرایانه است. راوی رابطه‌ای را روایت می‌کند که در آن طرف مقابل هیچ‌وقت واقعاً متعهد نبوده. جمله تکراری «دوباره برگرد به حالت اول» تلاشی برای بازگشت به حالت قبل از عشق و التیام زخم‌هاست. پرانتز تردیدهایی مثل «تا حالا گم شده بودی؟» و «کی اشکات رو پاک می‌کنه وقتی همه چیز از هم می‌پاشه؟»، تصویری از درماندگی بعد از یک جدایی کش می‌دهد.

آهنگ اسپیس سانگ از بیچ هاوس سال‌ها پس از انتشار، به بزرگ‌ترین موفقیت گروه تبدیل شد. این قطعه تاکنون گواهی دو برابر پلاتین آمریکا (دو میلیون واحد فروش معادل) و پلاتین بریتانیا را دریافت کرده است. قرار گرفتن آن در سریال «ونزدی» نتفلیکس نیز باعث افزایش ۴۱ درصدی شنیده شدنش شد.

دلیل ترند شدن دوباره این آهنگ به اوایل سال ۲۰۲۱ برمی‌گردد، زمانی که کلیپی از پدرو پاسکال که از خنده به گریه می‌رسید با «Space Song» همراه شد. این ویدیو به سرعت وایرال شد و باعث شد آهنگ در بیش از ۲۰۰ هزار ویدیوی تیک‌تاک استفاده شود. حس تلخ و شیرین آن، هنوز هم در ادیت‌های عاشقانه و لحظات پر از اشتیاق نسل جدید استفاده می‌شود و گویا هرگز قرار نیست جای خالی‌اش در لیست پخش کسی پر شود.

کاور اهنگ Space Song از Beach House

متن آهنگ Space Song از Beach House + ترجمه

It was late at night

دیروقت شب بود

You held on tight

محکم چسبیده بودی

From an empty seat

از یه صندلی خالی

A flash of light

یه جرقه نور

It will take a while

یه مدتی طول می‌کشه

To make you smile

که لبخند بزنی

Somewhere in these eyes

یه جایی تو این چشمها

I'm on your side

من هواتو دارم

You wide-eyed girls

شما دخترای چشم‌درشت

You get it right

درست می‌فهمین

Fall back into place

دوباره برگرد به حالت اول

Fall back into place

دوباره برگرد به حالت اول

Tender is the night

شب نازک‌دل و لطیفه

For a broken heart

برای یه قلب شکسته

Who will dry your eyes

کی اشکاتو پاک می‌کنه

When it falls apart?

وقتی همه چیز از هم می‌پاشه؟

What makes this fragile world go 'round?

چی باعث می‌شه این دنیای شکننده بچرخه؟

Were you ever lost?

تا حالا گم شدی؟

Was she ever found?

اون یکی تا حالا پیدا شد؟

Somewhere in these eyes

یه جایی تو این چشمها

Fall back into place

دوباره برگرد به حالت اول

Fall back into place

دوباره برگرد به حالت اول

Fall back into place

دوباره برگرد به حالت اول

Fall back into place

دوباره برگرد به حالت اول

Fall back into place

دوباره برگرد به حالت اول

Fall back into place

دوباره برگرد به حالت اول

Fall back into place

دوباره برگرد به حالت اول

Fall back into place

دوباره برگرد به حالت اول

Fall back into place

دوباره برگرد به حالت اول

Fall back into place

دوباره برگرد به حالت اول

Fall back into place

دوباره برگرد به حالت اول

Fall back into place

دوباره برگرد به حالت اول

Fall back into place

دوباره برگرد به حالت اول

Fall back into

دوباره برگرد به

0.00
0.00
ورژن های دیگه Space Song

موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس

نظرات کاربران
Phcyco 🔪 :
۱۴۰۵/۳/۳۰
بچه ها تنهایی داره منو غرق میکنه یکی دستمو بگیره بکشه(تو روبیکا هم باشیم)
۱
پینکی پای مناطق جن زده :
۱۴۰۵/۳/۲۹
وایی چرا همه افسردگی دارن؟ بنده از اینکه هیچکس بهم اهمیت نده و کسی دوستم نداشته باشه ناراحت نیستم و دوست پسر نداشتم و نخواهم داشت و همچنین تا وقتی خدا و سرگرمی هایی مثل نقاشی و ورزش و کتابام هست حالم خوبه
۳
پاسخ مسیح به پینکی پای مناطق جن زده :
۱۴۰۵/۳/۲۹
جمله عالی بود
۱
پاسخ پینکی پای مناطق جن زده به پینکی پای مناطق جن زده :
۱۴۰۵/۳/۳۰
فکر میکنم قراره هیت بگیرم
پاسخ عاشق ادمین شدم|tawan به پینکی پای مناطق جن زده :
۱۴۰۵/۳/۳۰
دقیقااا 🫂
۱
🐈‍⬛ :
۱۴۰۵/۳/۲۸
بیشتر از beach house بزارید لطفا 🤍
دوپس :
۱۴۰۵/۳/۲۸
سرآشپز پخت و پز می‌کنه
۲
یه اوتاکوعه در مونده :
۱۴۰۵/۳/۲۷
من درحال خودکشی وقتی این آهنگ رو پیدا کردم :
........... :
۱۴۰۵/۳/۲۳
اگر اینترنتا یک درصد وصل بشه فیلتر شکن ها پولی میشن؟یا تیک تاک مد شده بالا میاد؟ چون من نسخه اصلی تیک تاک تو ایران نمیشه نصب کرد ولی من قبلا نصب کرده بودم. الان از ته دل دارم قصه میخورم از بدون تیک تاک بودن......
۱
اصغر بقال :
۱۴۰۵/۳/۲۳
رسما همگی نابود شدیم...
۱
Taraaaaaa :
۱۴۰۵/۳/۲۲
عااا مرسییی جییییغ ماااااچ هوووو لیلیلیلیلیلیلیلیلی
. :
۱۴۰۵/۳/۲۱
رفیق قهرمانم این آهنگو قبل اینکه بره فرستاد برام محض خنده گفت اگه جاوید نام شدم اینو گوش کن یاد من بیوفت خیلی رندوم اومدم این سایته نمیدونم چرا اولین آهنگی که باز کردم این بود
۱۳
پاسخ ممد قلی به . :
۱۴۰۵/۳/۲۲
قهرمان!جاوید نام !زارت
۶
پاسخ هرکی به ممد قلی :
۱۴۰۵/۳/۲۳
کسننت اگر انقلابی هستی. مرگ بر کل نظام جوید شاه👑
۱۳
پاسخ . به ممد قلی :
۱۴۰۵/۳/۲۳
ک3ننت
۶
عالیم (دروغ تخمی) :
۱۴۰۵/۳/۲۰
هی من هم نزدیک ۱۷ سالگیم میدونم خیلی کمه سنم ولی تو همین سن کم فهمیدم این دنیا فقط یه جهنم دیگه هست که از روی جهنم واقعی ساخته شده فقط خواستم بگم درکتون میکنم🙃
۴
پاسخ یکنفر به عالیم (دروغ تخمی) :
۱۴۰۵/۳/۲۵
ممنون از درکتون آقا کاظم
۱
پاسخ اصغر خر کش به عالیم (دروغ تخمی) :
۱۴۰۵/۳/۲۹
تو هنوز دودولت اندازه بادومه😂😂
پاسخ Phcyco 🔪 به عالیم (دروغ تخمی) :
۱۴۰۵/۳/۳۰
من دقیقا ۱۲ سالمه اما این دنیارو جهنم میبینم چو نظامیا دارن ایرانو f_ck میکنن ۱۲۰ میلیون نفر به باد🥀🖤
۱