دانلود آهنگ End Of Beginning از Djo

دانلود نسخه اصلی آهنگ شنیدنی End Of Beginning از Djo با بهترین کیفیت و لینک دانلود مستقیم به همراه متن و معنی آهنگ

درباره آهنگ End Of Beginning

آهنگ End of Beginning از Djo در سال 2022 منتشر شد، به زبان انگلیسی اجرا شده و در سبک سینث‌پاپ/باروک‌راک است. این قطعه ترک ششم آلبوم Decide محسوب می‌شود؛ آلبومی که بعدها نسخهٔ دیلاکس آن نیز منتشر شد و یکی از مهم‌ترین پروژه‌های مستقل جو کری (Joe Keery) به‌عنوان Djo به‌شمار می‌رود.

داستان آهنگ دربارهٔ بازگشت به گذشته، مواجهه با نسخه‌های قدیمی‌تر خود و حس دلتنگی برای روزهایی است که ساده‌تر و بی‌وزن‌تر بودند. راوی هنگام بازگشت به شیکاگو با خاطراتی روبه‌رو می‌شود که او را میان پایان یک دوره و آغاز دوره‌ای تازه معلق نگه می‌دارند. همین ترکیب نوستالژی، خودکاوی و حس گذر زمان، هستهٔ End of Beginning را می‌سازد.

اند آو بگینینگ از جو با فضای سینث‌پاپ آرام و ملودی شناورش برای ادیت‌های احساسی، صحنه‌های شهری و ویدئوهای مینیمال مناسب است. این ترک ابتدا در آلبوم Decide منتشر شد اما در سال 2024 به‌عنوان سینگل رسمی عرضه شد و در سال 2026 پس از پخش فینال Stranger Things موج دوم محبوبیت را تجربه کرد. این آهنگ حتی به صدر Billboard Global 200 نیز رسید و به یکی از موفق‌ترین آثار Djo تبدیل شد.

این آهنگ به‌خاطر حضور گسترده در TikTok، استفاده در ویدئوهای نوستالژیک، ترندهای مرتبط با «بازگشت به گذشته» و موج محتوای احساسی، به یکی از صداهای ثابت شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد و کاربران از آن برای روایت لحظات آرام و خاطره‌محور استفاده می‌کنند.

کاور اهنگ End Of Beginning از Djo

متن آهنگ End Of Beginning از Djo + ترجمه

Just one more tear to cry

فقط یه قطره اشک دیگه مونده تا گریه کنم

One teardrop from my eye

یه قطره اشک از چشمم

You better save it for

بهتره نگهش داری برای

The middle of the night

وسطای شب

When things aren't black and white

وقتی همه چیز سیاه و سفید نیست

Enter,Troubadour:

"اِنتر،تروبادور:

"Remember 24?"

"یادته بیست و چهار رو؟"

And when I'm back in Chicago,I feel it

و وقتی برمی‌گردم شیکاگو،حسش می‌کنم

Another version of me,I was in it

یه نسخه دیگه از خودم،توش بودم

I wave goodbye to the end of beginning

به پایان شروع،دست تکون می‌دم و خداحافظی می‌کنم

This song has started now

این آهنگ الان شروع شده

And you're just finding out

و تو تازه داری می‌فهمی

Now isn't that a laugh?

خب،این خنده‌دار نیست؟

A major sacrifice but clueless at the time

یه فداکاری بزرگ،ولی اون موقع بی‌خبر بودم

Enter,Caroline:

"اِنتر،کارولین:

"Just trust me you'll be fine"

"فقط به من اعتماد کن،حالت خوب می‌شه"

And when I'm back in Chicago I feel it

و وقتی برمی‌گردم شیکاگو،حسش می‌کنم

Another version of me,I was in it

یه نسخه دیگه از خودم،توش بودم

I wave goodbye to the end of beginning

به پایان شروع،دست تکون می‌دم و خداحافظی می‌کنم

Goodbye

خداحافظ

Goodbye

خداحافظ

Goodbye

خداحافظ

Goodbye

خداحافظ

You take the man out of the city,not the city out the man

مرد رو از شهر بیرون میاری،ولی شهر رو از مرد نه

You take the man out of the city,not the city out the man

مرد رو از شهر بیرون میاری،ولی شهر رو از مرد نه

You take the man out of the city,not the city out the man

مرد رو از شهر بیرون میاری،ولی شهر رو از مرد نه

You take the man out of the

مرد رو از شهر بیرون میاری،ولی شهر رو از

And when I'm back in Chicago,I feel it

و وقتی برمی‌گردم شیکاگو،حسش می‌کنم

Another version of me,I was in it

یه نسخه دیگه از خودم،توش بودم

I wave goodbye to the end of beginning

به پایان شروع،دست تکون می‌دم و خداحافظی می‌کنم

Goodbye

خداحافظ

Goodbye

خداحافظ

0.00
0.00
ورژن های دیگه End Of Beginning

موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس

نظرات کاربران
Nothing 😘♥️ :
۱۴۰۵/۳/۲۵
جووون هم صداش کراشه هم قیافش عرررررررر عاغا اصلا من غششششششششششششششششششششششششششش🛐🛐
۱
پاسخ اسکلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل به Nothing 😘♥️ :
۱۴۰۵/۳/۲۷
استیو جو
ارن :
۱۴۰۵/۳/۱۵
من براش ارن بودم ولی اون جان رو ترجیح داد
پاسخ .. به ارن :
۱۴۰۵/۳/۱۸
فقط احمقا الان فکر میکنن میکاسا بعد مرگ ارن رفته با جان
۲
زنشم :
۱۴۰۵/۳/۱۵
عاشقشم کسی به شوهرم نزدیک نشه
همون زنشمStive lover🎧💿l :
۱۴۰۵/۳/۶
کسی نزدیک استیو شه پارش می کنم چون اون فقط مال منهههههههههههه💋🎀🔪
۴
پاسخ نانا خانم به همون زنشمStive lover🎧💿l :
۱۴۰۵/۳/۱۹
نهههههههه خیرم استیو مال رفیق منه رفیق منم مال استیو هیچ کسم نمیتونه گوهی بخوره
پاسخ زن مرحوم شیگاراکی به نانا خانم :
۱۴۰۵/۳/۲۲
* خبر فوری:ما هم‌اکنون شاهد دعوا دو عزیز سر عشق هستیم . با ما همراه باشید
پاسخ بچه سال یاب به همون زنشمStive lover🎧💿l :
۱۴۰۵/۳/۲۴
Steve اسمشم بلد نیستی بنویسی بعد زنشی؟
استیو :
۱۴۰۵/۳/۶
نانسی قدرمو ندونست...
۵
steve harington :
۱۴۰۵/۳/۵
منم اینجا استیو فیکم بد شد که💔💔
۱
𝗮𝗱𝗺𝗶𝗻,𝗶 𝘄𝗮𝗻𝗻𝗮 𝗴𝗶𝘃𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗮 𝗶𝘀𝗹𝗮𝗻𝗱 𝗼𝗿 𝗲𝘃𝗿𝗲𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗮𝗻𝘁𝗲𝗱!💍 :
۱۴۰۵/۳/۴
استیو خوشگلممممممممممم😭😭😭 اگه توی فصل پنج واقعا میوفتادی من و داستین از غمت خودمونم میکشتیم😭🧚🏻‍♀️
۳
پاسخ همون زنشمStive lover🎧💿l به 𝗮𝗱𝗺𝗶𝗻,𝗶 𝘄𝗮𝗻𝗻𝗮 𝗴𝗶𝘃𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗮 𝗶𝘀𝗹𝗮𝗻𝗱 𝗼𝗿 𝗲𝘃𝗿𝗲𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗮𝗻𝘁𝗲𝗱!💍 :
۱۴۰۵/۳/۶
استیو منههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
همون زنشم Stive lover🎧💿l :
۱۴۰۵/۳/۳
عشقممممممممممممممممممممم💋💋💋💋💋💋💋💋💋💖💖💖💖🥴🥴💗💗💗💗
Stive lover🎧💿l :
۱۴۰۵/۳/۱
قربون شوهرم شم انقد خوبه
۱
Stive lover🎧💿l :
۱۴۰۵/۳/۱
استیووووووووووووووو ایکاش همسن بودیمممممم😭😭😭😭
۳