😭😭😭😭😭واییییی دنبال این ورژنننننن بودمممممم خیلیییی ممنووووونننننن🛐🛐🛐
۱
Andy :
۱۴۰۵/۲/۱۸
معنی قسمت اصلی اهنگه خداست:
عزیزم چی داری آرزو میکنی؟، شاید باید بیشتر آرزو کنی ، شاید دنیا مال تو عه!، شاید وقتی بارون میاد سیل راه میوفته، و من نمیدونم چطور آرزو بکنم، و من نمیدونم چطور آرزو بکنم، یا من میتونم ...
۲
KAI :
۱۴۰۵/۱/۲۴
چرا باید دوتا ورژن این آهنگ باهم ست باشن اخه من الان چیکار کنم چرا باید برایان می مرد آخه ای بابا نکنین تروخدا مردم احساسات دارن
موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس