دانلود آهنگ Harpy Hare از Yaelokre

دانلود آهنگ شنیدنی Harpy Hare از Yaelokre نسخه اصلی با بهترین کیفیت و لینک دانلود مستقیم به همراه متن و معنی آهنگ

درباره آهنگ Harpy Hare

آهنگ Harpy Hare یا «هارپی هر» از Yaelokre (یائل‌اوکره) یکی از ترک‌های مستقل و هنری اوست که حدود سال‌های 2023 تا 2024 منتشر شد. این آهنگ در سبک Alternative / Indie Electronic قرار می‌گیرد؛ فضایی مینیمال، احساسی و همراه با تصویرسازی ذهنی که امضای کارهای یائل‌اوکره است.

مضمون آهنگ حال‌وهوایی استعاری و داستان‌گونه دارد. متن درباره موجودی به نام Harpy Hare است که انگار بار سنگینی از مسئولیت، ترس و مراقبت را بر دوش می‌کشد. روایت آهنگ بیشتر نمادین است تا واقعی؛ چیزی شبیه گفت‌وگوی درونی درباره رها کردن، محافظت کردن و ترس از دست دادن. همین فضای شاعرانه و مبهم باعث می‌شود شنونده برداشت شخصی خودش را از داستان بسازد.

از نظر موسیقی، Harpy Hare با ملودی آرام، وکال نرم و فضاسازی الکترونیک مینیمال ساخته شده است. ریتم آهسته، سازهای سبک و حس معلق‌بودن در کل آهنگ جریان دارد. این ویژگی‌ها باعث می‌شود ترک برای ادیت‌های احساسی، فانتزی، سینماتیک، طبیعت، و حتی ادیت‌های داستان‌محور بسیار مناسب باشد. فضای آهنگ حالتی خیال‌انگیز و کمی تاریک دارد که برای ویدئوهای آرام و هنری عالی است.

Harpy Hare بیشتر به‌خاطر فضای فانتزی و احساسی‌اش در TikTok و Reels دیده شد. ادیتورها از آن برای ساخت ویدئوهای شاعرانه، طبیعت، کاراکترهای خیالی و صحنه‌های احساسی استفاده کردند و همین باعث شد آهنگ به‌تدریج محبوب شود و در میان طرفداران موسیقی مستقل جایگاه پیدا کند.

دسته بندی های مرتبط :

کاور اهنگ Harpy Hare از Yaelokre

متن آهنگ Harpy Hare از Yaelokre + ترجمه

Harpy Hare, where have you buried all your children?

خرگوش هارپی، همه‌ی بچه‌هات رو کجا دفن کردی؟

Tell me, so I say

به من بگو، تا من بگم

Harpy Hare, where have you buried all your children?

خرگوش هارپی، همه‌ی بچه‌هات رو کجا دفن کردی؟

Tell me, so I say

به من بگو، تا من بگم

All the arrows that you've stolen

تمام تیرهایی که دزدیدی

Split in half, now bum and broken

نصف شدن، حالا سوخته و شکسته

Like your heart that was so eager to be hid

مثل قلبت که مشتاق بود پنهان بشه

You can't keep them all caged

نمی‌تونی همه‌شون رو در قفس نگه داری

They will fight and run away

اون‌ها می‌جنگن و فرار می‌کنن

Mother, tell me, so I say (la-la-la, la-la-la, la-la-la)

مادر، به من بگو، تا من بگم (لا-لا-لا، لا-لا-لا، لا-لا-لا)

Harpy Hare, where have you buried all your children?

خرگوش هارپی، همه‌ی بچه‌هات رو کجا دفن کردی؟

Tell me, so I say

به من بگو، تا من بگم

Harpy Hare, where have you buried all your children?

خرگوش هارپی، همه‌ی بچه‌هات رو کجا دفن کردی؟

Tell me, so I say

به من بگو، تا من بگم

Forest walls and starry ceilings

دیوارهای جنگل و سقف‌های پرستاره

Barren curtains that you're weaving

پرده‌های خشک و بی‌حاصل که می‌بافی

Like the stories that you keep inside your head

مثل داستان‌هایی که توی سرت نگه می‌داری

She can't keep them all safe

اون نمی‌تونه همه‌شون رو امن نگه داره

They will die and be afraid

اون‌ها می‌میرن و می‌ترسن

Mother, tell me, so I say (mother, tell me, so I say)

مادر، به من بگو، تا من بگم (مادر، به من بگو، تا من بگم)

Harpy Hare, where have you buried all your children?

خرگوش هارپی، همه‌ی بچه‌هات رو کجا دفن کردی؟

Tell me, so I say

به من بگو، تا من بگم

Harpy Hare, where have you buried all your children?

خرگوش هارپی، همه‌ی بچه‌هات رو کجا دفن کردی؟

Tell me, so I say

به من بگو، تا من بگم

Harpy Hare, where have you buried all your children?

خرگوش هارپی، همه‌ی بچه‌هات رو کجا دفن کردی؟

Tell me, so I say

به من بگو، تا من بگم

Harpy Hare, where have you buried all your children?

خرگوش هارپی، همه‌ی بچه‌هات رو کجا دفن کردی؟

Tell me, so I say! (Tell me, so I say!)

به من بگو، تا من بگم! (به من بگو، تا من بگم!)

She can't keep them all caged

اون نمی‌تونه همه‌شون رو در قفس نگه داره

They'll be far and fly away

اون‌ها دور می‌شن و پرواز می‌کنن

Mother, tell me you will stay

مادر، بگو که می‌مونی

We'll be far and fly away

ما دور می‌شیم و پرواز می‌کنیم

0.00
0.00
ورژن های دیگه Harpy Hare
اثار دیگر این خواننده

موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس

نظرات کاربران
𝐊𝐚𝐧𝐚𝐞>_< :
۱۴۰۵/۳/۳۰
دوستان راجب همین عکس کاور خب قدیما تو اینگلیس تو ویکتوریا یه سری زن ها بودن که ماسک حیوانات رو میزند مثل خرگوس روباه و اینا ولی کل صورتشون نه تا دماق اون حیوان پس هیچ ربتی به تری.اک نه نه تریان ها نداره👍
معو :
۱۴۰۵/۳/۲۵
دوستان اگه فکر کنید معنی شاید اونقدر هم دارک نباشه چون خونه ی خرگوشا زیر زمینه و شاید منظورش از دفن کردن اینه که کجا گذاشتیشون- نمیدونم حالا...
۱
یه روح :
۱۴۰۵/۳/۲۴
همه چی خوب بود تا قبل دیدن کامنت ها- آقا من به کسی کار ندارما ولی خدایی انقدر زیاد حامی تریان ها داریم یه کم...🚬
۲
TEKIDO_FAN😁 :
۱۴۰۵/۳/۲۲
یاد دوستم افتادم...... تریان گربه عس🥹🥹 خیلی بامزه اسسس نازش میکنی خودشو برات لوس میکنه.....
زن مرحوم شیگاراکی :
۱۴۰۵/۳/۲۲
عزیزان یک سوال. میگم این فانکی که بیشتر روی کلیپی گذاشتن که یه گرگ لباس گوسفند پوشیده بعد کلاهشو برمی‌داره با یه پشیمونی چیزی نگاه میکنه اون فانکش اسمش چیه؟ من اونو موقام🥺
پاسخ یک انسان به زن مرحوم شیگاراکی :
۱۴۰۵/۳/۲۳
سلاممم فانک نیست اهنگه اسمش sushi dont lie هستش سرچ بکنی میاد :)
۴
پاسخ زن مرحوم شیگاراکی به یک انسان :
۱۴۰۵/۳/۲۴
دستت طلا ممنون عزیزم🥰💖🌸
پاسخ یک انسان به زن مرحوم شیگاراکی :
۱۴۰۵/۳/۲۴
قربونت 🥰
، :
۱۴۰۵/۳/۳
نه عزیزان در مورد تریان‌ها نیست لطفاً دیگه درموردش کامنت نزارین یکی توی ریپلای های یکی توضیح کامل داده که درمورد چیه، و لطفاً اینقدر به همه چیز هیت ندین هیت دادن هیت میاره و دلایلی که کشورمون وضع روحی خیلیا خوب نیست همینه تو پست های فارسی همیشه پر هیت و فوشه و همین حال خیلیا رو بهم میریزه. البته تو پستای خارجیم هستا کلاً دنیا اینطوریه متاسفانه ولی تو مال ایرانی متاسفانه بیشتره
۴
پاسخ معو به ، :
۱۴۰۵/۳/۴
حق گفتی+++من خودم بنظرم تریانا این عقیده رو دارن که میخوان مثل حیوونا پاک باشن و مثل انسانی قاتل نباشن و آسیب زننده نباشن- البته فکر کنم-
۴
یه بدبختی :
۱۴۰۵/۳/۳
همه چی خوب بود تا اینکه فهمیدم تریان عه🗿
۱
پاسخ خ به یه بدبختی :
۱۴۰۵/۳/۳
نیست آقا نیست اینو از کجا آوردی تازه حتی اگه باشه یه آهنگیم درمورد تریان‌ها تو فقط آهنگتو گوششش کننن چیکار دارییییی بابا اهههه
۱
پاسخ خ به یه بدبختی :
۱۴۰۵/۳/۳
یکیم اون پایین تو ریپلایای یکی دیگه که اینو گفته توضیح داده کامل که دراصل درمورد چیه آهنگه و چرا درمورد تریان‌ها نیست😭😭😭
Mifooka :
۱۴۰۵/۲/۲۸
قصد نفرین کردن کسی رو ندارم اما تریان رو کی اختراع کرد خدا از رو زمین محوش کنه ،🥲
۲
پاسخ خ به Mifooka :
۱۴۰۵/۳/۳
بابا ایرانیا چرا اینجورین خارجیا میگن تیک‌تاک تاکزیکه ایرانیا رو ندیدن چیکاررر داریییی آخهههه تو زندگیتو کنننن اومدیم یکم آهنگ گوش بدیم کامنتا ریدن تو حالم تازه جالب‌ترم اینه که تازه در مورد تریان هاعن نیستتت آهنگه این ایرانیا جوگیر دارن اینجا اینطوری میکنن
پاسخ خ به Mifooka :
۱۴۰۵/۳/۳
بعد چیکار تریانا و "سازندش" داری اونا که با تو کاری ندارن آخه اوناعم دارن زندگیشونو میکنن حالا هرجوری، به بقیه کار نداشته باش دیگه😭😭😭 بابا دنیا گل و بلبل میشد اگه هی به هم دیگه الکی گیر نمی‌دادیم و میذاشتیم هرکی زندگیشو کنه هرجور میخواد تا وقتی که به کسی آسیب نمیرسونه ولی خیلیا متاسفانه هی اینطوری میکنن که تازه تو ایرانم بیشترن اینطوری فکر نکنم هیچوقت برسیم بهش😭
بی حال :
۱۴۰۵/۲/۲۸
وایب خوبی ازش می گیرم ..... این بده
پاسخ خ به بی حال :
۱۴۰۵/۳/۳
آهنگ ملایم و با ریتم خوبه- یعنی چی این بده اصلاً درمورد تریان‌ها بخوادم باشه اگه ریتم خوب داشته باشه آدم وایب خوب میگیره-
۱
ممدقلی خوشگلهههههه :
۱۴۰۵/۲/۲۸
اهنگ خوبی بود تا اینکه ی تریان تر زد توش_
۵
پاسخ خ به ممدقلی خوشگلهههههه :
۱۴۰۵/۳/۳
بابااااا عهههههه جز اینکه نیست در اصل اصلاً ربطیم به تریان‌ها نداره حتی اگه داشته باشه‌عم تو چیکار داری تو فقط آهنگتو گوش کننننن اههههه این کامنتای اینجوری زیر این آهنگم که بدتر تر زدن توش
پاسخ TEKIDO_FAN😁 به خ :
۱۴۰۵/۳/۲۲
خ داداش حرص نخورررر بجاش بیا درمورد دوستم بحرفیم🫠🥹🥹 تریان پیشی عه🥹🥹🥹🥺