دانلود آهنگ FUNK BAD DO BAD از DJ VTTT77

دانلود آهنگ FUNK BAD DO BAD از DJ VTTT77 با بهترین کیفیت و پخش آنلاین ، دانلود آهنگ فانک ریک و مورتی ، دانلود آهنگ فانک اینستاگرام ، دانلود فانک جدید و ترند

کاور اهنگ FUNK BAD DO BAD از DJ VTTT77
FUNK BAD DO BAD
DJ VTTT77
0.00
0.00
ورژن های دیگه FUNK BAD DO BAD
اثار دیگر این خواننده

موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس

نظرات کاربران
shelzy :
۱۴۰۵/۳/۲۳
just EVIL morty
۱
🐱پیشی🐱 :
۱۴۰۵/۳/۲۱
وقتی ناراحتی این موسیقی رو حتما بزار
۱
مورتی :
۱۴۰۵/۳/۱۰
هی کیری چیز ریکی نگاه کن این اهنگ فانک برای ماعه چه باحاللللللللللللللللللللللللللل
۲
پاسخ ریک به مورتی :
۱۴۰۵/۳/۱۵
بد نامم کردی پسر خدا لعنتت کنه
۲
پاسخ پولی باز مناطق غزوینی(Poly Buzz) به مورتی :
۱۴۰۵/۳/۱۸
ریکی❌کی*ری✅
۲
پاسخ ریک اند کصمغز به مورتی :
۱۴۰۵/۳/۲۲
کصمغز مننننن نداشتیمااا امشب که درت گذاشتم میفهمی
۱
El :
۱۴۰۵/۳/۹
یاد ادیت حامیم میوفتم
YAzIN :
۱۴۰۵/۳/۹
آهنگش 👎👎👎👎
پاسخ مورتی به YAzIN :
۱۴۰۵/۳/۱۰
داداش بد سلیقه ای دیگه نیاز نیست بد سلیقه بودنت رو به رخ ما بکشی که
۴
پاسخ مارک ویلترومایتی به مورتی :
۱۴۰۵/۳/۲۵
والا
۱
اندیا :
۱۴۰۵/۳/۳
وایی چرا یاد ۹۹ نایت داخل روبلاکس میوفتم؟😭
۱
پاسخ 😸پیشی😸 به اندیا :
۱۴۰۵/۳/۶
واییی تو هم من رو یاد روبلاکس میوفتم دلم برای روبلاکس تنگ شده😭😭😭😭
۲
پاسخ 😸پیشی😸 به اندیا :
۱۴۰۵/۳/۶
وایییی تو هم من رو یاد روبلاکس میوفتم😭😭😭
۱
پاسخ 😸پیشی😸 به اندیا :
۱۴۰۵/۳/۶
فکر کنم ترکرام اومده تو شهرسوار
۱
ریک اند کصمغز :
۱۴۰۵/۲/۲۱
هیییی مورتی کصمغز بیا ببین مارو کردن!.. نه چیزه میخواستم بگم مارو گذاشتن پوستر...
۲
پاسخ یه اوتاکو هه بدبخت به ریک اند کصمغز :
۱۴۰۵/۲/۳۰
وایسی حاجی دهنت سرویس🤣🤣
۴
پاسخ Veckox به ریک اند کصمغز :
۱۴۰۵/۳/۱
حاجی دهنتووو 😂😂😂
۳
کاکاشی(دوست پسر اوبیتو) :
۱۴۰۵/۲/۱۸
امیدوارم بچه سال های اپارات/یوتوب دست از ساختن ریلز های مسخره و بی کیفیت و بی محتوا با فانک بردارن و بذارن شاهکار ها خودشون رو نشون بدن
۸
پاسخ زن Dj VTTT77 به کاکاشی(دوست پسر اوبیتو) :
۱۴۰۵/۳/۲۲
منم همینطور واقعا دارن میرینن تو این شاهکارا
۱
Los Pollos Hermanos :
۱۴۰۵/۲/۱۱
من ریک برعکس هستم
۲
پاسخ Ytrom به Los Pollos Hermanos :
۱۴۰۵/۲/۱۵
من مورتی برعکسم
۳
پاسخ شربت سرما خوردگی به Los Pollos Hermanos :
۱۴۰۵/۲/۱۷
منم شربت سرما خوردگی ام
۱
پاسخ با افتخار دوست دختر باکوگو به شربت سرما خوردگی :
۱۴۰۵/۲/۱۸
داش میدونستی از نظر نیواد هرچی نیما می‌میخره یا مزه اسباب بازی بچگیاشو میده یا مزه ی تو رو؟؟؟
۱
مارکوس :
۱۴۰۵/۱/۳۰
رابرت من این سنگو دوست ندارم شبیه داشاقه
۲
پاسخ رابرت به مارکوس :
۱۴۰۵/۲/۴
اون که یک سنگ عادیه
۱
پاسخ رابرت 2 به رابرت :
۱۴۰۵/۲/۱۴
چیز بدی گفتم
۱
پاسخ مارکوس۲ به رابرت 2 :
۱۴۰۵/۲/۱۸
رابرت،شبیه داشاقه
۱