دانلود آهنگ ENA REMIX از Cótiles

دانلود نسخه اصلی آهنگ ENA REMIX از Cótiles با بهترین کیفیت و لینک دانلود مستقیم به همراه متن و معنی آهنگ

درباره آهنگ ENA REMIX

آهنگ ENA Remix از Cótiles در سال 2023 منتشر شد، به زبان یونانی‌ـ‌الکترونیک اجرا شده و در سبک الکترونیک/هاوس است.

داستان آهنگ دربارهٔ جذب‌شدن به یک حضور مرموز و تکرار یک حس اعتیادآور است؛ جایی که ریتم تند و وکال مینیمال فضایی می‌سازد که میان هیجان، سردی و نوعی فاصلهٔ احساسی حرکت می‌کند. همین ترکیب ضرب‌های تیز، فضای خلسه‌آور و تکرار هیپنوتیک، هستهٔ ENA Remix را می‌سازد.

اِنا ریمیکس از کوتایلِس برای ادیت‌های سریع، صحنه‌های شهری و ویدئوهای پرکات مناسب است. ضرب‌های الکترونیک و بیس سنگین آهنگ باعث می‌شود در کلیپ‌های کوتاه، حرکات اسلوموشن تیره و قاب‌های پرنور عملکرد خوبی داشته باشد.

این آهنگ به‌خاطر حضور در ادیت‌های aesthetic، ویدئوهای رقص مینیمال و ترندهای مرتبط با فضای الکترونیک تیره، در شبکه‌های اجتماعی به‌سرعت پخش شد.

دسته بندی های مرتبط :

کاور اهنگ ENA REMIX از Cótiles

متن آهنگ ENA REMIX از Cótiles + ترجمه

I wanna go home!

می‌خوام برم خونه!

I'm awwergic to peopwe-pwe

من آلرژی به مردمون دارم

I wanna go home!

می‌خوام برم خونه!

I don't wike this pawty

من این پارتی رو دوست ندارم

I wanna go home!

می‌خوام برم خونه!

I'm awwergic to peopwe-pwe

من آلرژی به مردمون دارم

I wanna go home!

می‌خوام برم خونه!

I don't wike this paw-paw-paw-paw-paw–

من این پا-پا-پا-پا-پا-رو دوست ندارم

I can't-I can't-

نمی‌تونم-نمی‌تونم-

Go-go- go- go- every- go- every–

برو-برو- برو- برو- هر- برو- هر-

I can't-I can't-

نمی‌تونم-نمی‌تونم-

Go-go- go- why is every–?!

برو-برو- برو- چرا همه–؟!

I can't-I can't-

نمی‌تونم-نمی‌تونم-

Go-go- go- go- every- go- every–

برو-برو- برو- برو- هر- برو- هر-

I can't-I can't-

نمی‌تونم-نمی‌تونم-

Go-go- go- why is every–?!

برو-برو- برو- چرا همه–؟!

Heheh

هههه

It looks like I'm the best,and you're the worst- worst!

به نظر میاد من بهترینم،و تو بدترینی- بدترین!

Dearest chum,could I inquire how your physical- Quit the j-j-job!

عزیزترین دوست،میشه بپرسم حال جسمیت چطوره- استعفا بده از اون ق-ق-کار!

It looks like I'm the best,and you're the worst- worst!

به نظر میاد من بهترینم،و تو بدترینی- بدترین!

Dearest chum,could I inquire how your physical- paw-paw-paw-paw-paw–

عزیزترین دوست،میشه بپرسم حال جسمیت چطوره- پا-پا-پا-پا-پا-

I wanna go home!

می‌خوام برم خونه!

I'm awwergic to peopwe-pwe

من آلرژی به مردمون دارم

I wanna go home!

می‌خوام برم خونه!

I don't wike this pawty

من این پارتی رو دوست ندارم

I wanna go home!

می‌خوام برم خونه!

I'm awwergic to peopwe-pwe

من آلرژی به مردمون دارم

I wanna go home!

می‌خوام برم خونه!

I don't wike this pawty

من این پارتی رو دوست ندارم

I believe-No!

باور دارم-نه!

That's a lot-lot- ot! That's–

این خیلی-خیلی- یه! این-

I believe-No!

باور دارم-نه!

That's a I-I-I-I-That's–

این یه ا-ا-ا-ا-این-

I believe-No!

باور دارم-نه!

That's a lot-lot-lot!That's–

این خیلی-خیلی-خیلیه!این-

I believe-No!

باور دارم-نه!

That's a I-I-I-I-That's–

این یه ا-ا-ا-ا-این-

I can't-I can't-

نمی‌تونم-نمی‌تونم-

Go-go- go- go- every- go- every–

برو-برو- برو- برو- هر- برو- هر-

I can't-I can't-

نمی‌تونم-نمی‌تونم-

Go-go- go- why is every–?!

برو-برو- برو- چرا همه–؟!

I can't-I can't-

نمی‌تونم-نمی‌تونم-

Go-go- go- go- every- go- every–

برو-برو- برو- برو- هر- برو- هر-

I can't-I can't-

نمی‌تونم-نمی‌تونم-

Go-go- go- why is every–?!

برو-برو- برو- چرا همه–؟!

0.00
0.00
ورژن های دیگه ENA REMIX

موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس

نظرات کاربران
اصغر بقال :
۱۴۰۵/۳/۲۲
عادی ترین محتوای مغزم سه نصفه شب:
ریدم تو زندگی مدرسه :
۱۴۰۵/۳/۱۷
وقتی خسته از مدرسه میای و مامانت سوپ گذاشته به جایه دو کفش یازده تا کفش جلو ی دره😅🙂
اصغر بقال :
۱۴۰۵/۳/۱۳
بنده بعد از اینکه میفهمم بچه فامیل داره میاد خونمون🎀
🦋 شینوبو کوچو مناطق جنگ زده :
۱۴۰۵/۲/۲۵
من وقتی میرم مدرسه و میفهمم امتحان داریم:
۲
پاسخ عای چاتی پاتی(تیک غم/تیک ابی) به 🦋 شینوبو کوچو مناطق جنگ زده :
۱۴۰۵/۳/۷
I wanna go home!🗣️
۱
پاسخ وندا ادیتور به عای چاتی پاتی(تیک غم/تیک ابی) :
۱۴۰۵/۳/۱۰
Yes 😅😅😅😅😅😅😅😅
ناشناسعلی :
۱۴۰۵/۲/۲۲
کاورش کیه؟ اسمش چیه؟
۱
پاسخ عای چاتی پاتی(تیک غم/تیک ابی) به ناشناسعلی :
۱۴۰۵/۳/۷
Ena هستند
زن کاسیو مورتی :
۱۴۰۵/۲/۱۵
اقا یه آهنگ ژاپنی بود تو اول اسمش یه همچین چیزی داشت shinu نمیدونم چی بعدش،قبلا داشتمش بعدا یهو پاک شد،الانم فقط تو سایتای خارجی هست ادمینننن یکم بگرد پلیزززززز
کاکاشی(دوست پسر اوبیتو) :
۱۴۰۵/۲/۱۴
وقتی ده دیقه بیشتر تو مدرسه/جمع فامیل ایکبیری میمونم:
۴
پاسخ XshigarakiX به کاکاشی(دوست پسر اوبیتو) :
۱۴۰۵/۲/۱۹
دقیقا
۱
پاسخ TVGIRL به کاکاشی(دوست پسر اوبیتو) :
۱۴۰۵/۲/۲۰
حق‌‌‌‌......
۱
scene kid :
۱۴۰۵/۲/۱۳
ولی چیزای عجیب و بی معنی >>>>>>
۲
آلفونسو :
۱۴۰۵/۲/۷
هیچوقت از بازی های پیکسلی و گلیچی خسته نمیشم 🛐🛐
۷
پاسخ Timsar به آلفونسو :
۱۴۰۵/۳/۱۰
Stardew valley 😫
پاسخ 𝓎𝓊𝓇𝒾 به Timsar :
۱۴۰۵/۳/۱۶
پیکسلی هست ولی گلیچی نی
یه کصخل :
۱۴۰۵/۱/۲۷
بهترین سایت جهان:
۲