بهترین سایت موسیقی ایران.فقط اگر میشه نسخه slow و sped up هم بذارین
Baran :
۱۴۰۵/۳/۹
عاشق این سایتم.
charlie morninfstar :
۱۴۰۵/۳/۸
از سوکونا ببخشیدا ولی متنفرم ولی عاشق مگومی ام و این اهنگ مورد علاقه ی ادیتای گنشینیمه ممنونن
یه بی ال فن بدبخت :
۱۴۰۵/۲/۲۶
واییییی ریومن خیلی کراشههههههههه
Andy :
۱۴۰۵/۲/۲۲
فکر میکنم کامنت هام با وجود اینکه چندبار گذاشتم پریده ولی اشکال نداره دوباره میگم.....میشه اهنگ sleepwalkerاز اکیرا رو بزارید؟ اگه همه ورژن هاشو نذاشتین هم برای من اشکالی نداره ولی باز دستتون درد نکنه مرسی از سایتتون😄🫡🙏🏻🌹
موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس