هیچ افغانی حق تجاوز به مشد را ندارد،اگر تجاوز صورت گیرد نان خشک هارا سوزانده و شنبه ها و یکشنبه ها و دوشنبه ها و شه شنبه ها و چهار شنبه ها و پنج شنبه ها و جمعه ها به ترتیب در همان روز به اشد مجازات،یعنی خوراندن نان خیس میشوند
۳
پاسخ نیروی تجاوز و غارت به مواد غذایی های مشهد از طریق افغانستان به رئیس نیرو های مسلح مشد :
۱۴۰۵/۳/۲۰
هوییی مردک چطور جرعت میکنی این کار رو با ما بکنی؟ افغانی مظلوم گیر اورده ای ای مردک گستاخ؟ حال وقت آن است به حال خیش باشی گستاخ.؟ همین فردا به مشهد تجاوز میکنیمممم لشکر افغان حملهههه
پاسخ مشد به نیروی تجاوز و غارت به مواد غذایی های مشهد از طریق افغانستان :
۱۴۰۵/۳/۲۴
چه مشد تو مشد شده
پاسخ مهدی به مشد :
۱۴۰۵/۳/۳۰
یه افغان باهوش:
چه کاریه داداش حمله چیه
فقط رود هیرمند رو میبندیم
کاری نداره که
فقط با این کار خشک سالی میشه
تا با افغان جماعت کل نندازه
Arctic :
۱۴۰۵/۳/۳
وقتی واسه بار اول ماینکرفت رو با شیدر لانچ میکنی:
۴
پاسخ mmd به Arctic :
۱۴۰۵/۳/۳
دقیقا
پاسخ 🦋 شینوبو کوچو مناطق جنگ زده به mmd :
۱۴۰۵/۳/۹
من اولین بار فکر میکردم با اجر خالی میشه خونه ساخت چه برسه برای اولین بار با شیدر لانچ کنم
پاسخ دلنیا به Arctic :
۱۴۰۵/۳/۱۶
وای ارهههه
لیلیلی :
۱۴۰۵/۲/۲۴
جالبه کاورش عکس پروفایل کراشم بود🙃🥲
۱
پاسخ TEKIDO_FAN😁 به لیلیلی :
۱۴۰۵/۳/۲۰
هعیی گوزگاررر
. :
۱۴۰۵/۲/۲۳
ادمین باید این توی دسته اهنگ های غمگین قرار بگیره تا فانک
۱
یه بی ال فن بدبخت :
۱۴۰۵/۲/۲۰
من دارم با این مانهوا « شبی در ساحل » رو میخونم....
خیلی به مانهوا میاد اهنگه!!!
موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس