دانلود آهنگ lost souls prayer از nilöwh

دانلود نسخه اصلی آهنگ خاص lost souls prayer از nilöwh با بهترین کیفیت و لینک دانلود مستقیم

درباره آهنگ lost souls prayer

آهنگ Lost Souls Prayer از NiloWh در سال 2023 منتشر شد، به زبان انگلیسی اجرا شده و در سبک الکترونیک/دارک‌پاپ است. این قطعه به‌صورت تک‌آهنگ منتشر شد و بخشی از موج آهنگ‌های احساسی‌ـ‌سینمایی است که بیشتر در فضای اینترنت و پلتفرم‌های ادیت رشد کردند.

داستان آهنگ دربارهٔ دعاهای خاموش، تنهایی عمیق و حس گم‌گشتگی در جهانی تاریک است؛ جایی که راوی میان درد، امید و جست‌وجوی نجات درونی سرگردان است. فضای آهنگ حال‌وهوای یک اعتراف آرام اما سنگین را دارد؛ ترکیبی از زمزمه، التماس و نوعی رهایی تلخ. همین حس روح‌های گمشده و جست‌وجوی نور، هستهٔ Lost Souls Prayer را می‌سازد.

لاست سولز پرِیر از نیلوو ، این قطعه یکی از شناخته‌شده‌ترین کارهای NiloWh در فضای اینترنتی شد و به‌خاطر لحن زمزمه‌وار و اوج‌گیری‌های احساسی‌اش میان سازندگان محتوا جایگاه ثابتی پیدا کرد.

این آهنگ به‌خاطر حضور در ادیت‌های غمگین، aestheticهای تاریک، در شبکه‌های اجتماعی حضور پررنگی پیدا کرد و تبدیل به یکی از صداهای محبوب برای روایت‌های احساسی شد.

دسته بندی های مرتبط :

کاور اهنگ lost souls prayer از nilöwh
lost souls prayer
nilöwh
0.00
0.00
ورژن های دیگه lost souls prayer

موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس

نظرات کاربران
. :
۱۴۰۵/۳/۳۱
از آدمایی که سلیقه موسیقی‌ شون این شکلیه خیلی خوشم میاد
ُ :
۱۴۰۵/۳/۳۱
وقتی اونقدر پخته شده که برای آروم شدن این آهنگ رو گو میدی؛
Idk :
۱۴۰۵/۳/۳۰
آزمایش سلامت روان
۱
:
۱۴۰۵/۳/۱۷
واقعا به این اهنگ نیاز داشتم..
۱
یه نفر گفت: :
۱۴۰۵/۳/۱۱
عالیهههه
مودی بدبخت :
۱۴۰۵/۳/۱۰
منو یاد یه نفر انداخت که خیلی دوسش داشتم برام یه رفیق واقعی بود بهم گفته بود خودکشی نمیکنه اما خودکشی کرد تو آخرین پیامش هم گفته بود داداشی ببخشید زدم زیر قولم ولی اگر برات مهم بودم بخاطر من زندگی کن:)
پاسخ NimaNiga به مودی بدبخت :
۱۴۰۵/۳/۱۲
جدی میگی؟؟😖🥺
پاسخ NimaNiga به مودی بدبخت :
۱۴۰۵/۳/۱۲
🫩🫩😭😭
پاسخ NimaNiga به مودی بدبخت :
۱۴۰۵/۳/۱۲
❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹
:
۱۴۰۵/۲/۳۰
میدونم با گذاشتن این کامنت شاید خیلیا مسخرم کنن. ادم مذهبی ای نیستم، اصلا! ولی واقعا وجود خدا رو حس میکنم. یکی که همیشه هوات رو داره حتی وقتی نمیفهمی. ما خیلی ناشکریم. خیلی خیلی. اون هوامونه داره بچه ها
۴
پاسخ آهوی دشت زنگاری به :
۱۴۰۵/۳/۲
۱۸ دی چی ما که تنها بودیم کسی هوامونو نداشت
۴
پاسخ پاسخ دختر پاشنه کفش طلا سیندرلا سیندرلا به :
۱۴۰۵/۳/۹
ادمین هیت هارو نخون بگو ببینم تو دختری یا پسر ؟
پاسخ همون تامبوی بدبخت که بهش میگن ددی ارتا به :
۱۴۰۵/۳/۲۶
چه ربطی به مذهبی و غیر مذهبی داره..
شیرنارگیل :
۱۴۰۵/۲/۲۹
🧘🏻‍♀️🧘🏻‍♀️🧘🏻‍♀️🧘🏻‍♀️
۲
v_تیک سیاه :
۱۴۰۵/۲/۲۸
چقد وایب پاپی پلی تایم بهم دست یافت🧚🏻‍♀️
۴
Hosein :
۱۴۰۵/۲/۲۶
این آهنگ قشنگ مال خودکشیه حاجی چقدر دنبالش بودمم.....
۵
پاسخ یه دختر بی خطر به Hosein :
۱۴۰۵/۲/۲۷
خودکشی تنهایی نداریم منم ببر
۴
پاسخ ⸸ 𝙾𝚕𝚒𝚟𝚒𝚊 ⸸ به Hosein :
۱۴۰۵/۲/۲۸
آدرس بده دارم میام باهم خود کشی کنیم
۲
پاسخ به Hosein :
۱۴۰۵/۲/۳۰
خودکشی شوخی نیست. من خودم یه بار انجامش دادم و ناموفق بود. اون شدت پشیمونی ای که بعد از انجامش حس میکنی خیلی زجر اوره. بهت اینو اطمینان میدم که پشیمون میشی. منم خودم اینو زیاد شنیده بودم ولی تا وقتی که خودم انجامش ندادم نفهمیدم.
۳