پر بیس ترین آهنگ سال 💀👌 مرسی از ادمین ها و دولوپرهای عزیز که همیشه چیزایی که میخوایمو اد میدین و هوامونو دارین❤️ امیدوارم به همه خواسته هایی که دارین برسین👍😊
آرمی :
۱۴۰۵/۳/۲۳
میشه اون نسخه که صدای دختره میاد بزارین ؟
Yuji :
۱۴۰۵/۳/۱۹
ياد سوكونا افتادم.و جوري كه شهرو نابود مرد
تاتاکاعههه :
۱۴۰۵/۳/۱۶
یاد ارن افتادم 💔💔
ارن یگر :
۱۴۰۵/۳/۱۶
گوشممممم کر شدم
☠️ Mahdi ☠️ :
۱۴۰۵/۳/۴
سلامتی کسایی که گوش از دست دادن
.... :
۱۴۰۵/۲/۲۴
کررررر شدمم😂😂
Apnita :
۱۴۰۵/۲/۱۲
من روی دانلود میزنم 404 میده ادمین چی کنم
عای چاتی پاتی(تیک غم/تیک ابی) :
۱۴۰۵/۲/۱۰
با اینکه هدفون تو گوشم نبود گوشی رو گذاشت۶ بودم جلو گوشم
کرررررررررر شدممممممممم👺
ممدقلی :
۱۴۰۵/۲/۵
با اینکه داشتم بدون هدفون/اسپیکر گوش میدادم ترکیدم😹😹😹
موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس