دانلود آهنگ kamin از EMIN

دانلود نسخه اصلی آهنگ (kamin) КАМИН از EMIN feat. JONY با بهترین کیفیت و لینک دانلود مستقیم ، دانلود آهنگ شیش صبح توی اتیش ورژن خارجی ، از آهنگهای ترند اینستاگرام و تیک تاک

درباره آهنگ kamin

آهنگ Kamin از Emin در سال 2020 منتشر شد، به زبان روسی اجرا شده و در سبک Pop / Emotional Ballad قرار می‌گیرد. ترکیب ملودی آرام، فضای غمگین و اجرای احساسی امین باعث شده این قطعه یکی از شناخته‌شده‌ترین همکاری‌های او با جانی باشد.

داستان آهنگ دربارهٔ رابطه‌ای است که به پایان رسیده اما خاطراتش هنوز می‌سوزد. راوی میان خشم، دلتنگی و تلاش برای رهاشدن گیر کرده و تصویر «عکس در حال سوختن در شومینه» نمادی از تمام قول‌های شکسته و احساسی است که دیگر قابل بازگشت نیست. همین روایت صریح از درد جدایی، هستهٔ اصلی Kamin را می‌سازد.

فضای تلخ و احساسی آهنگ آن را برای ادیت‌های عاشقانهٔ شکست‌خورده، ویدئوهای مینیمال و صحنه‌های آرام مناسب می‌کند. ریتم کند و وکال پرحس با تصاویر آهسته هماهنگ می‌شود و همین ویژگی‌ها باعث شده «کامین» از «امین» در میان سازندگان ادیت‌های احساسی محبوب بماند.

این آهنگ به‌خاطر استفاده در ادیت‌های مرتبط با جدایی و ویدئوهای احساسی در شبکه‌های اجتماعی دوباره مورد توجه قرار گرفت.

کاور اهنگ kamin از EMIN

متن آهنگ kamin از EMIN + ترجمه

В камине в шесть утра фотография твoя

تو شومینه ساعت شش صبح،عکس تو

Горят воспоминания о тебе

خاطره‌هایت می‌سوزند

У камина в шесть утра разбитая душа

کنار شومینه ساعت شش صبح،روحی شکسته

И все твои обещания— пустота

و همه قول‌هات— پوچی‌ست

В камине в шесть утра фотография твоя

تو شومینه ساعت شش صبح،عکس تو

Горят воспоминания о тебе

خاطره‌هایت می‌سوزند

У камина в шесть утра разбитая душа

کنار شومینه ساعت شش صبح،روحی شکسته

И все твои обещания— пустота

و همه قول‌هات— پوچی‌ست

В камине в шесть утра

تو شومینه ساعت شش صبح

Твой маяк подарил мне боль

فانوس دریایی‌ات بهم درد هدیه داد

Устал я жить,все обиды тая

خسته‌ام از زندگی،درحالی که همه رنجش‌ها رو می‌پوشونم

Уходи,за собой закрой

برو،در رو پشت سرت ببند

Сколько бы я ни просил

هرچقدر هم التماس کردم

Ну ты же знала,что меня теряла

خب خودت می‌دونستی که داری منو از دست می‌دی

Я босиком по стёклам бегал так упрямо

با سماجت روی شیشه‌ها پابرهنه می‌دویدم

Если бы не твой милый голосок

اگر صدای نازت نبود

Я бы упал,сделав последний вздох

سقوط می‌کردم،درحالی که آخرین نفسم رو می‌کشیدم

И звёзды мирно падали как будто для меня

و ستاره‌ها آرام می‌افتادند انگار برای من

Я каждый раз загадывал тебя не потерять

هر بار آرزو می‌کردم تو رو از دست ندم

Но больше не могу,я просто мучаю себя

اما دیگه نمی‌تونم،فقط دارم خودم رو عذاب می‌دم

Теперь ты больше не моя

حالا دیگه مال من نیستی

В камине в шесть утра фотография твоя

تو شومینه ساعت شش صبح،عکس تو

Горят воспоминания о тебе

خاطره‌هایت می‌سوزند

У камина в шесть утра разбитaя душа

کنار شومینه ساعت شش صبح،روحی شکسته

И все твои обещания— пустота

و همه قول‌هات— پوچی‌ست

В камине в шесть утра фотография твоя

تو شومینه ساعت شش صبح،عکس تو

Горят воспоминания о тебе

خاطره‌هایت می‌سوزند

У камина в шесть утра разбитая душа

کنار شومینه ساعت شش صبح،روحی شکسته

И все твои обещания— пустота (пустота)

و همه قول‌هات— پوچی‌ست (پوچی)

Пустота

پوچی

Пустота

پوچی

Пустотa

پوچی

0.00
0.00
ورژن های دیگه kamin
کاور اهنگ kamin Slowed
0.00
/
0.00
کاور اهنگ kamin Sped up
0.00
/
0.00

موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس

نظرات کاربران
جعفر :
۱۴۰۵/۳/۲۱
وای این اهنگ جدی؟ سال ۲۰۲۰ یادش بخیر
صدرا :
۱۴۰۵/۳/۱۸
KAMIN SLOWED
اصغر بقال :
۱۴۰۵/۳/۱۶
دی‌ ۴۰۴
.. :
۱۴۰۵/۳/۱۰
عالی آهنگ.عاشق این آهنگم.جوونامون هم که دونه دونه پر پر شدن...‌
۵
:
۱۴۰۵/۳/۷
ان چه در بی باک میگذشت:
۱
نازنین :
۱۴۰۵/۳/۵
:)
۲
بازمانده 18 و 19 دی :
۱۴۰۵/۳/۳
یاد 18 و 19 دی افتادم 💔😭😭
۱۲
پاسخ MRシ︎Remar㋛︎ به بازمانده 18 و 19 دی :
۱۴۰۵/۳/۷
که نصف جون های سرباز رو کشتید که برای نجات کشورمون رفتن سربازی سربازی شدن تروریستا که نصف ادما رو که کشتن شما هم همه جیرو نابود کردید تروریستا نصب بچها رو کشتن میخوایین اینطوری کشورو درست کنید میخوای اینطوری کشور درست شه تو زمان شاه نصف ایران رفت
۴
پاسخ فرح بخش🎧` به بازمانده 18 و 19 دی :
۱۴۰۵/۳/۷
با این کامنت سه ساعت عر زدم
پاسخ حسین به MRシ︎Remar㋛︎ :
۱۴۰۵/۳/۷
چی میگی پسر گل کی برای نجات کشور میره سربازی؟ سربازی یک وظیفه ملیه که همه باید انجام بدن اونایی که با اغتشاشگرا مبارزه میکردن نیروهای انتظامی و یگان ویژه بودن نه سرباز
۲
:
۱۴۰۵/۳/۳
زمان گوش دادن به این آهنگ یکی از بهترین ۳ دقیقه ی عمرم بود...
۱
کاوه :
۱۴۰۵/۲/۳۱
یاد اون خلبان های جنگنده امریکایی می افتم که مارو اصلن نمی شناختن ولی برای نجات ما امدن و مردن
۳
پاسخ سیاوش به کاوه :
۱۴۰۵/۳/۳
😐
۱
پاسخ زایونیست به کاوه :
۱۴۰۵/۳/۳
🫡
۲
پاسخ ... به کاوه :
۱۴۰۵/۳/۳
خیلی خری😆
۴
nope :
۱۴۰۵/۲/۲۸
من در حال خوندن با این اهنگ: کامینا ژستترا فتوگرافی ایفاترا(مامانم فکرمیکنه دیوونم یا برم پیش دعا نویس)
۵