عالی بود حتمن نصب کنید🙂🙂🙂😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙
آیلین :
۱۴۰۵/۳/۲۹
عالی بود
هلنا :
۱۴۰۵/۳/۲۲
خیلی خوب همه چی خوب بود ولی اینکه انکاش همه جور ریمیکسش بود من بهش ۱۰۰۰ امتیاز میدن اونایی که میگن اهنگ چرته خودشون میدونن با اونایی که ۱۰۰۰ امتیاز دادن خاب دیگه همه ی حرف هامو زدم خب دیگه بای بایی
زن اصلی ویلیام استرنجر تینگز یا همون نوا اشنیپ :
۱۴۰۵/۲/۱۷
عالیهه ولی چرا کاور هاتون رو با نوا اشنیپ نمیزارید....
درخواستی
موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس