دانلود آهنگ Y119 از SXRKIN

دانلود فانک خفن Y119 از SXRKIN نسخه اصلی با بهترین کیفیت و لینک دانلود مستقیم ، فانک ترند اینستاگرام مناسب ادیت

درباره آهنگ Y119

آهنگ Y119 از SXRKIN با همکاری MC LyC4N در نوامبر 2024 منتشر شد. این قطعه کوتاه است و تنها کمی بیش از یک دقیقه طول می‌کشد، اما همین کوتاهی باعث شده ضربه‌ی موسیقایی آن شدیدتر به شنونده منتقل شود. از همان ثانیه‌های آغاز، بیس سنگین و ریتم سریع فضایی تاریک و پرانرژی می‌سازد که امضای شخصی SXRKIN را نشان می‌دهد.

درون‌مایه‌ی آهنگ بر ایجاد تنش و هیجان متمرکز است. ساختار ساده و تکرارشونده‌ی آن حس اضطراب و انرژی هم‌زمان را منتقل می‌کند؛ ویژگی‌ای که در بسیاری از آثار فانک دیجیتال دیده می‌شود. همین خصوصیات باعث شده Y119 برای ادیت‌های دارک و فانک مناسب باشد و به‌عنوان موسیقی پس‌زمینه‌ی ویدئوهای کوتاه انتخاب شود.

جذابیت این ترک در مینیمالیسم آن نهفته است: بدون پیچیدگی‌های زیاد، تنها با چند لایه‌ی صوتی توانسته فضایی خاص و متفاوت بسازد. این مینیمالیسم شنونده را وادار می‌کند تمرکز بیشتری بر حس خام و پرتنش قطعه داشته باشد.

سبک Y119 را می‌توان در دسته‌ی الکترونیک مدرن با گرایش به فانک دیجیتال قرار داد؛ ترکیبی از بیس سنگین، ریتم پرشتاب و فضای تیره که آن را به یکی از آثار شاخص SXRKIN تبدیل کرده است.

دسته بندی های مرتبط :

کاور اهنگ Y119 از SXRKIN
Y119
SXRKIN
0.00
0.00
ورژن های دیگه Y119
کاور اهنگ Y119 Slowed
0.00
/
0.00
کاور اهنگ Y119 Sped Up
0.00
/
0.00

موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس

نظرات کاربران
╰⚔AXAFK ╠͢⁰ȶ²ƙ̰⁶╣ :
۱۴۰۵/۳/۳۱
۱۱۲
هیرو‌ براین :
۱۴۰۵/۳/۲۴
‌ایول🤙🤙
عضو انجمن حمایت از سیاه‌پوستان :
۱۴۰۵/۳/۱۶
I ALWAYS COME BACK🗣
۱
پاسخ cool boy به عضو انجمن حمایت از سیاه‌پوستان :
۱۴۰۵/۳/۲۴
لطفا برنگرد
ویلیام :
۱۴۰۵/۳/۹
خوبه بد نیست
۱
??? :
۱۴۰۵/۳/۵
کامبک رئال❌ کامبک بارسا❌ کامبک ویلیام ✅
۱
پاسخ cool boy به ??? :
۱۴۰۵/۳/۲۷
پاسخ این که چرا ویلیام نمیمیره: گلیچ اترکشن(توی این نسخه میفهمیم)
پاپت :
۱۴۰۵/۳/۴
ویلیام بمیر دیگه
۳
پاسخ cool boy به پاپت :
۱۴۰۵/۳/۵
قشنگ حرف دلم رو زدی
۱
پاسخ همون توی بانی که بهش میگن فمبوی به cool boy :
۱۴۰۵/۳/۶
ویلیام نمیر المومنینه متاسفانه
۱
پاسخ کلارا افتن (همون یوکیم) به پاپت :
۱۴۰۵/۳/۹
😭🤣 مردم بعد دیدن اینکه ویلیام برای بار ۱۶۷۲۹۳۶۳۶ زنده از اتیش سوزی برگشته:
ولیام :
۱۴۰۵/۲/۲۰
I'm always comeback
پاسخ Cool boy به ولیام :
۱۴۰۵/۲/۲۰
یه بار دیگه این جمله رو بشنوم اسکان رو آتیش میزنم
۲
پاسخ کلارا افتن (همون یوکیم) به Cool boy :
۱۴۰۵/۲/۲۰
🤣🤣🤣🤣🤣
پاسخ Cool boy به کلارا افتن (همون یوکیم) :
۱۴۰۵/۲/۲۴
پدمون رو درآورد اصلا نمیمیره
۱
یه بنده خدا :
۱۴۰۵/۲/۱۴
ویلیام بعد ...ویس کردن دهنمون
کلارا افتن (همون یوکیم) :
۱۴۰۵/۲/۸
به به شوهری
۱
پاسخ ایوان افتن به کلارا افتن (همون یوکیم) :
۱۴۰۵/۲/۳۰
عه وا مامان 😭
۱
پاسخ ایوان افتن به کلارا افتن (همون یوکیم) :
۱۴۰۵/۲/۳۰
عه وا مامانی 😭
۱
پاسخ الیزابت افتن به کلارا افتن (همون یوکیم) :
۱۴۰۵/۲/۳۱
مامانییی
۱
cool boy :
۱۴۰۵/۲/۶
دوران اوج سلطان اسپرینگ ترپ
۱