درود لطفا نسخه Ultra Slowed رو هم بزارین اون خیلی خوبه
ناک :
۱۴۰۵/۳/۱۷
عالی
Mr.lucky :
۱۴۰۵/۳/۱۶
بابا اون نسخه که باهاش رو اسلندرمن ادبت میزنن که یه نویز خاصی داره هم بزارید اون خداس
۲
برنامه نویس :
۱۴۰۵/۳/۱۵
اگر ادیت می زنید ویا کار رو مخی انجام میدید این آهنگ میتونه شما رو هل بده به دنیای دیگه ممنون از سازنده ی این سایت من از این سایت حمایت می کنم
حمایت ❤️
۱
MIB :
۱۴۰۵/۳/۱۴
خوبه مخصوصا وقتی بدوارز بازی میکنی
Sigma :
۱۴۰۵/۳/۱۳
مخصوص ادیت 👌
خدا زده :
۱۴۰۵/۳/۱۰
یه ادیت invicible دیدم ازش اومدم یگی از بهترین سایتاس
موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس