Undertale عه
هیچی یه هیولاهایین که بعد از جنگی که با آدما شد به زیر زمین تبعید میشن بعد یه دختره ای میفته تو این زیر زمین بعد ماجرا های بازی اتفاق میفته
جالبه کلا
۱
پاسخ به وروجک :
۱۴۰۵/۳/۱۲
خیلی بد توضیح دادی خدایی الان فکر میکنه یه بازیه مضخرفه عادیه.
موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس