اینترنتا داره برمیگرده🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🙂(گوگل کامل باز شده،برای روبلاکس فنا هم باید بگم روبلاکس بالا میاره،دیگه وی پی ان نمیخواد!)
۱
پاسخ _Anahita_ فنتزی فن به cool boy :
۱۴۰۵/۳/۱۳
تو روبلاکس الان میشه هررررر کاری کرد ولی بازی ها بالا نمیان
پاسخ لیلی به cool boy :
۱۴۰۵/۳/۱۹
داداشششششششش اینترنت اومدههههههههه🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
پاسخ cool boy به _Anahita_ فنتزی فن :
۱۴۰۵/۳/۲۴
عهه فنتزی فن،نوکرم
۱
cool boy :
۱۴۰۵/۳/۵
واکنش من وقتی فهمیدم هاگی واگی نمرده و قراره دهنمو تو پاپی پلی تایم پنج صاف کنه(یه سوال،چرا سر پروتوتایپ شبیه سر پومنیه؟فقط نسخ ی زامبیفخیلی به من برخورد)
??? :
۱۴۰۵/۳/۴
Domer
علی :
۱۴۰۵/۳/۳
نزدیک جای ادیتیش صدا سیفون و تررررر میاد
پاسخ ♧ به علی :
۱۴۰۵/۴/۱
برای اطلاعات بیشتر عکس اهنگ را چک کنید
بینام :
۱۴۰۵/۲/۲۹
خیلی عالی😄😄😍
....... :
۱۴۰۵/۲/۲۵
من تو مدرسه لحظه ای که میخواست دعوا بشه:
۲
گربه :
۱۴۰۵/۲/۲۱
عکس فانک عکس اون احمقایی هست که میگن خلیج عربه ر***دم به کله هاشون
پاسخ سکستر به گربه :
۱۴۰۵/۲/۲۱
خلیج العرب
۱
پاسخ Open AI(تیک هوش مصنوعی) به سکستر :
۱۴۰۵/۲/۲۳
خلیج عرب نه توالت👍
۱
پاسخ کلارا افتن (همون یوکیم) به Open AI(تیک هوش مصنوعی) :
موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس