دانلود آهنگ Im So Lucky Hardstyle از Lucky Twice

دانلود آهنگ فانک Im So Lucky از Lucky Twice با بهترین کیفیت و لینک دانلود مستقیم ، دانلود آهنگ Im So Lucky ورژن hardstyle

دسته بندی های مرتبط :

کاور اهنگ Im So Lucky Hardstyle از Lucky Twice

متن آهنگ Im So Lucky Hardstyle از Lucky Twice + ترجمه

I'm so lucky, lucky

من خیلی خوش‌شانس‌ام، خوش‌شانس

I'm so lucky, lucky

من خیلی خوش‌شانس‌ام، خوش‌شانس

I'm so lovely, lovely

من خیلی دوست‌داشتنی‌ام، دوست‌داشتنی

I'm so lovely, lovely

من خیلی دوست‌داشتنی‌ام، دوست‌داشتنی

You can fool yourself

می‌تونی خودتو گول بزنی

I promise it will help

قول می‌دم که کمک می‌کنه

Now every single day

حالا هر روز

I just wanna hear you saying

فقط می‌خوام بشنوم که می‌گی

Even though you said

حتی با اینکه گفتی

It would never end it's over

که هیچ‌وقت تموم نمی‌شه، ولی تموم شده

You were smiling on my arm

رو بازوی من لبخند می‌زدی

Now you're crying on my shoulder

حالا داری رو شونه‌م گریه می‌کنی

There's nothing you can do

کاری از دستت برنمیاد

To keep it out

که جلوشو بگیری

There's nothing you can do

کاری از دستت برنمیاد

Just scream and shout, saying

فقط داد بزن و فریاد بکش، بگو

0.00
0.00
ورژن های دیگه Im So Lucky Hardstyle

موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس

نظرات کاربران
Missy Listens To HardRock :
۱۴۰۵/۳/۱۴
مالک جون اهنگ legacy از PIXY رو میزاری بیزحمت
Missy Listens To HardRock :
۱۴۰۵/۳/۱۳
بالاخره شرایط مهاجرت جور میشه و توی هواپیمایی..یدفعه سقوط میکنین:
۱
Missy Listens To HardRock :
۱۴۰۵/۳/۱۳
حسم وقتی با دوست اسرائیلیم حرف میزنم:(سگی کراشم روش)
۱
پاسخ پزشکیان به Missy Listens To HardRock :
۱۴۰۵/۳/۱۴
به نتانیاهو جون من دست نزن👺
پاسخ Missy Listens To HardRock به پزشکیان :
۱۴۰۵/۳/۱۴
نترس بی بی جونت نیست یارو جوونه
۱
پاسخ دلقک کلاس به Missy Listens To HardRock :
۱۴۰۵/۳/۲۳
تابحان ندیدم یکی با صابونا حرف بزنه و کراشم بزنه😔 حاجی ت از من دلقک تری
اسپیروس :
۱۴۰۵/۳/۹
وقتی تو یه کوچه رندوم تفنگ با گلوله پیدا میکنی🤣
۲
Whatsapp mark :
۱۴۰۵/۳/۱
King work
۱
فاتح تورک توی شکست ناپزیر :
۱۴۰۵/۲/۲۹
این آهنگ نیاز ادیت از من داره
۱
پاسخ خدا به فاتح تورک توی شکست ناپزیر :
۱۴۰۵/۳/۱۲
ناپذیر*
فلاترشای ورژن جنگ زده :
۱۴۰۵/۲/۲۶
واو تو ایران به دنیا اومدم من چقدر خوش شانسم😍💔
۶
پاسخ XDemon Cat به فلاترشای ورژن جنگ زده :
۱۴۰۵/۳/۲
واااااا جنگو نمیبینی؟؟
پاسخ خدا به فلاترشای ورژن جنگ زده :
۱۴۰۵/۳/۱۲
ببین .... به خودم دستم خورد اشتباه افتادی ایران
۱
بی حال :
۱۴۰۵/۲/۱۲
🫠😢
یه ایرانی بدبخت :
۱۴۰۵/۲/۷
pov: تو ایران به دنیا اومدی 😍
۵
پاسخ . به یه ایرانی بدبخت :
۱۴۰۵/۲/۱۴
وای چه قدر عالی😍💔
۲
جنگ زده :
۱۴۰۵/۲/۶
بهترین اهنگ برای ادیت از اوضاع ایران
۵
پاسخ ترکش خورده لا علاج به جنگ زده :
۱۴۰۵/۳/۲
👍🤘