حاجی عجب سایت خوبییی عههههه
واقعا دمشون گرم هرکی این سایتو درست کردههه
چند تا اهنگ نایاب و از اینجا دان کردم
فقط دوستان ی سری اسم ها رو دیدم واقعا پشمام ریخ-
ناموسا طرف گزاشته گوظ😂😂😂یا هرچی دیگهه
عاقا اینجا واقعا شهر هرته😂😂(شوخی)
LiLiS :
۱۴۰۵/۳/۳۱
عالی
Elin :
۱۴۰۵/۳/۳۱
وایییی عالیییی🛐🛐🛐🛐
به تو چه :
۱۴۰۵/۳/۳۱
از آهنگش خوشم اومد
Sulli :
۱۴۰۵/۳/۳۱
حاجی تورو خدا انقدر اسم مسخره نزارید رو خودتون حالم بهم میخوره از این حرکت مثلا مورچه ای که زیر پای جیمین له شده دارید شوخی میکنید من اسمم به یاد ایدل مردم گزاشتم سولی خداییش مسخره بازی در نیارید اوقم گرفت و اینکه من رو این اهنگ کراش زدمم جنی گل کاشت دوباره فنتم و اینکه سایتتون محشرههه
۱
Jenni :
۱۴۰۵/۳/۳۰
عالیییی بود دست جنی درد نکنه🥰🥰🥰😍😍💋💖💖کیف کردم
۱
ناشناس :
۱۴۰۵/۳/۲۹
عاشق سایتتونم
میو میو :
۱۴۰۵/۳/۲۹
چه سایت قشنگ و نازیههههه اینجاا😭😭😭😭😭😭
اسمم مهمه که بخونی؟ :
۱۴۰۵/۳/۲۹
از جنی بوده ؟ مطمعنی؟
۱
پاسخ به تو چه به اسمم مهمه که بخونی؟ :
۱۴۰۵/۳/۳۱
معلومه
پاسخ زن دازای به به تو چه :
۱۴۰۵/۴/۱
نه اسکل این واس امپلاس باهم همکاری کردن
Cloudy :
۱۴۰۵/۳/۲۹
واسم عجیبه که صدای tame impala رو شناختم در حالی که کلا یه اهنگ گوش داده بودم ازشون، بعد نمیدونستم جنی تو این اهنگه. چقد این فیت برام عجیبه. حتی از فیت زین و جیسو هم عجیب تره.... ولی خیلی خوبه
موزیک چطور بود ؟ نظرت رو برامون بنویس